در پی ریزش آوار ساختمانی منجر به فوت

رئیس کل دادگستری زنجان دستور فوری بررسی و پیگیری قانونی حادثه را صادر کرد

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در پی گزارش سازمان آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار ساختمانی در منطقه وحیدیه زنجان بر اثر گود برداری غیراصولی، دستور فوری بررسی و پیگیری قانونی حادثه و تشکیل پرونده با فوریت در دستگاه قضایی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری زنجانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در پی گزارش سازمان آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار ساختمانی در منطقه وحیدیه زنجان بر اثر گود برداری غیراصولی، دستور فوری بررسی و پیگیری قانونی حادثه و تشکیل پرونده با فوریت در دستگاه قضایی را صادر کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه متأسفانه این حادثه منجر به فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر از همشهریان عزیز گردیده است، افزود: دستگاه‌های مسئول از جمله نظام مهندسی و شهرداری که بایستی در صدور مجوز گود برداری و تضمین امنیت جانی کارگران اقدامات و نظارت فنی داشته باشند و باید پاسخگوی این حادثه باشند.

رییس کل دادگستری استان زنجان ضمن ابراز همدردی و تسلیت در پی فوت یکی از کارگران در این حادثه اظهار داشت: جان انسان‌ها شریف است و برای تأمین جان افراد در محل کار بایستی اقدامات پیشگیرانه انجام شود تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخ که منجر به فوت کارگران زحمت کش نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان