رامبد جوان ممنوع التصویر شد؟

روزنامه کیهان نیز بالاخره به مسافرت رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا پرداخت و "کشف حجاب" او را به عنوان "مدیر اجرایی جشنواره جهانی فیلم فجر" تقبیح کرد و خواهان اخراج سریع وی از صدا و سیما شد.

رامبد جوان ممنوع التصویر شد؟
یک منبع آگاه خبر داد طبق تصمیم مدیران سازمان صدا و سیما، بازپخش برنامه‌های رامبد جوان از رسانه ملی متوقف شد.

به گزارش مشرق،  تکرار فصل‌های قبلی خندوانه یا بریده‌هایی از آن به عنوان میان برنامه در شبکه نسیم تا اطلاع بعدی پخش نخواهد شد. این اتفاق حالا شایعه ممنوع التصویری رامبد جوان را سر زبان ها انداخته است.

در تازه ترین موضع گیری ها امروز روزنامه کیهان نیز بالاخره به مسافرت رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا پرداخت و "کشف حجاب" او را به عنوان "مدیر اجرایی جشنواره جهانی فیلم فجر" تقبیح کرد و  خواهان اخراج سریع وی از  صدا و سیما شد.

کیهان در گفتگو با "امیرحسین جوانشیر، منتقد سینما" نوشت: حواشی «رامبد جوان» و همسرش نتیجه سیاست‌های ضدفرهنگی و لیبرالی دولت است.

امیرحسین جوانشیر، منتقد سینما به کیهان گفت: خبر تاسف‌بار و نگران‌کننده کشف حجاب مدیر اجرایی جشنواره جهانی فیلم فجر که برای تولد فرزندش به کشور کانادا به همراه همسرش «رامبد جوان» که از معروف‌ترین مجری‌ها و بازیگران صدا و سیما و سینماست مورد توجه جدی مخاطبان عمومی قرار گرفت و اظهار نظرهای گوناگونی در محکومیت و تقبیح این به ظاهر سلبریتی‌ها و چهره‌هایی که به ناحق رسانه ملی و سینما را مدت‌هاست که تسخیر کرده‌اند واقع شد و لزوم پاکسازی و پالایش سریع ارگان‌های فرهنگی را از لوث وجود عناصر معلوم‌الحال و بی‌اعتقاد بیشتر نمایان ساخت.
 
وی افزود: البته این کاملا طبیعی و عادی است که وقتی فضای مدیریتی کشور روز به روز به سوی کم‌رنگ کردن حضور نیروهای ارزشی و انقلابی و معتقد پیش می‌رود نتیجه‌ای جز حضور افرادی از این دست در فضای رسانه ملی یا سینما نخواهیم بود و تا این دولت با این سیاست‌های ضد فرهنگی بر سر کار است هیچ امیدی هم به اصلاح شرایط نخواهیم داشت و هیچ روزنه امیدی جهت بهبود شرایط هم متصور نیست.

این فعال فرهنگی ادامه داد: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد موج بی‌سابقه‌ای از کشف حجاب‌ها و تابوشکنی‌های هنجارشکنانه‌ای از اصحاب فرهنگ و هنر بودیم که زاییده مدیریت مدیران فعلی دولت و تفکرات لیبرالی و به اصطلاح شبه روشنفکری آنهاست که هیچ برنامه مدون و اولویتی هم در امور فرهنگی ندارند به گونه‌ای که انگار کلا فضای فرهنگی و هنری جامعه را رها کردند.
 
جوانشیر در پایان تأکید کرد: لزوم برخورد فوری و عاجل دستگاه‌های نظارتی و ذیصلاح با چهره‌های سرشناسی که عملکردشان ضربه به اعتماد عمومی و نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی‌مان می‌زند امروز بیش از همیشه احساس می‌شود و اگر سرسری و عادی از این مسائل عبور کنیم چندی نخواهد گذشت که دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
 
 

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان