میرشاد ماجدی در گفت و گو با مشرق:

منتظر تغییرات اساسی ویلموتس در تیم ملی باشید/ تماشاگر از دیدن این فوتبال لذت می‌برد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم باید برخی بازیکنان از تیم ملی بروند تا جوانگرایی در دستور کار ما قرار بگیرد و این مطمئناً با سابقه‌ ای که از ویلموتس در بلژیک داریم در تیم ملی اتفاق خواهد افتاد.

سرویس ورزش مشرق – دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با هدایت مارک ویلموتس رودرروی کره جنوبی در زمین چشم بادامی‌ها با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید. در این مسابقه باز هم روی تداخل دو تن از مدافعان میانی تیم ملی و اشتباه فردی دروازه خود را باز شده دید اما در نهایت با فشار بیش از اندازه‌ای که روی دروازه کره جنوبی وارد کرد موفق به جبران گل خورده شد.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی اظهار داشت: واقعاً خوشحالیم که تیم ملی فوتبال مان به حالتی رسید که دو مهاجم ثابت را در زمین قرار می‌دهد. تعداد دفعاتی که به حریفان مان حمله می‌کردیم بیشتر از قبل شده است. موقعیت‌های زیادتری به دست می‌آوریم و کاری ندارم که به کره کم گل زدیم ولی اینکه میل به گلزنی در تیم ملی بیشتر شده جای امیدواری است.

وی افزود: گرچه هنوز نیاز به زمان داریم تا ببینیم چه تفکری در ذهن ویلموتس هست ولی از نظر من در این دو بازی روبروی سوریه و کره جنوبی تماشاگر بازی از دیدن فوتبال لذت برده است. دلیلش هم این است تیم ملی مان، هم فوتبال هجومی ارائه کرد، هم گل زده، هم موقعیت سازی داشته و هم مالکیت توپ را از آن خود کرده است.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره تأثیرگذاری سرمربی جدید روی نحوه بازی تیم ملی گفت: فکر می‌کنم این بیشتر بازی خود بازیکنان بود که تلفیق شده با نگاهی که سرمربی جدید به فوتبال هجومی دارد. این تنها خصیصه بازی دیروز بود اما من فکر می‌کنم هنوز زمان نیاز است تا مارک ویلموتس افراد جدید تیم را بشناسد. لیگ ما مطمئناً بازیکنان جوان و مستعد بیشتری برای تیم ملی خواهد داشت.

ماجدی خاطر نشان کرد: ما در مصاف با کره باز هم تعدادی از ستاره‌های قبلی مان را دیدیم که فکر می‌کنم باید کم کم از تیم ملی مان بروند تا جوانگرایی در دستور کار ما قرار بگیرد و این مطمئناً با سابقه‌ای که از ویلموتس در تیم ملی بلژیک داریم در تیم ملی مان اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: من مطمئن هستم که ویلموتس و تیم ملی کشورمان لیگ را ترک نخواهند کرد. لیگ ما یک لیگ پویا و بانشاط است که فارغ از بحث‌های حاشیه‌ای که دارد فوتبال سطح بالایی را به بیننده منتقل می‌کند. سال قبل هم گفته بودم بازی سپاهان تراکتور، استقلال تراکتور، پدیده نساجی، پرسپولیس سپاهان، سپاهان استقلال و مسابقات دیگری که من به یاد دارم همگی نشان دهنده لیگ پویای ما بودند و مطمئن هستم که ویلموتس در انتخاب نفرات جدید دستش بسته نخواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در این باره که چرا باز هم مدافعان تیم ملی دچار تعارف بی دلیل و اشتباه شدند تا مانند دیدار با ژاپن گل بخوریم توضیح داد: وقتی ما راجع به دفاع چهار نفره خطی حرف می زنیم به ویژه دو دفاع وسط، یک نیاز حداقل شش ماهه تا یک ساله است که این دو نفر کنار هم بازی کنند تا بین شان هارمونی ایجاد شود. اینکه امروز پورعلی گنجی کنار کنعانی زادگان بازی می‌کند و فردا کنعانی زادگان بغل دست پژمان منتظری به ما کمک نمی‌کند.

ماجدی در آخر گفت: هر زمان ما توانستیم کاری کنیم که دو دفاع میانی تیم ملی شش ماه کنار هم بازی کنند آن وقت می‌توان این مشکل را از بین برد. برای همین بود که در دیدار با کره باز هم شاهد اشتباهات فردی و مداخله دو دفاع در کار هم بودیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان