دومین قسمت از سه گانه عاشقانه مجید تیموری در نمایشگاه عرضه شد

کتاب «گورکن‌ها گریه‌هایشان را عمیق‌تر حفر می‌کنند» به عنوان دومین جلد از سه گانه عاشقانه مجید تیموری توسط انتشارات مروارید منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

دومین قسمت از سه گانه عاشقانه مجید تیموری در نمایشگاه عرضه شد

مجید تیموری شاعر در گفتگو با خبرنگار مهر، از انتشار کتاب «گورکن‌ها گریه‌هایشان را عمیق‌تر حفر می‌کنند» به عنوان دومین جلد از سه گانه عاشقانه اش توسط انتشارات مروارید خبر داد و گفت: این کتاب به تازگی چاپ و عرضه‌اش در غرفه این ناشر در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شده است.

وی افزود: در کتاب اول «خودکشی دسته‌جمعی نهنگ‌ها» در غیاب معشوق با زاویه دید متفاوت به تجربه زیسته‌ عشق‌ورزیدن در انسان‌ها نگاه کردم. زمان به‌هم ریخته در این شعر بلند، حاوی سکانس‌های مختلف این زندگی است و در این کتاب نیز مسئله اصلی پس از مرگ معشوق آغاز می‌شود.

این شاعر در ادامه گفت: روایت این تنهایی و خلاء به‌وجود آمده در روای شعر، او را وامی‌دارد که به تخیل پناه ببرد تا شاید در رویا و یا  به صورت اسطوره‌ای معشوقش را برگرداند.

تیموری گفت: کتاب حاضر شاید تلاشی است برای پذیرفتن این ناتوانی و واقعیت جهان پیرامون‌مان و مواجهه با اتفاق‌ها و سرنوشتی که برای ما رقم می‌خورد. امیدوارم شاعر در کتاب سوم، مخاطب را به نگاهی مدرن و امروزی سوق دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر