در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص سنگسار یک قلاده توله خرس در سوادکوه

محبت خانی گفت: پرونده قضایی برای ضاربان توله خرس کشته شده در سوادکوه تشکیل و در حال شناسایی افراد هستیم.

توضیحات فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص سنگسار یک قلاده توله خرس در سوادکوه

توضیحات فرمانده یگان حفاظت در خصوص سنگسار یک قلاده توله خرس در سوادکوهجمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ضاربان یک توله خرس در شهرستان سواد کوه که منجر به کشته شدن آن شد، اظهار کرد: پرونده قضایی برای ضاربان این توله خرس تشکیل شده و در حال شناسایی افراد هستیم.


بیشتر بخوانید: شناسایی ضاربان توله خرس تلف شده


وی افزود: جریمه کشتن و شکار خرس براساس قانون مجازات صید و شکار 80 میلیون تومان است که اگر ثابت شود چه کسی خرس را کشته است باید این مبلغ را پرداخت کند.

محبت خانی گفت: همچنین علاوه بر کشتن این توله منجر به جریهه دار شدن افکار عمومی شده است که با تشخیص قاضی برای پرونده مجازات مناسبی مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ ظهر روز گذشته یک توله خرس قهوه‌ای در منطقه دراسله سوادکوه هنگامیکه همراه مادر خود در حرکت بود از یک تپه به پایین سقوط کرده و کمی از مادرش فاصله گرفت.

توله خرس به دلیل سقوط کمی گیج بوده که در این حین مورد هجوم عده‌ای قرار گرفته و به طرز بی رحمانه‌ای با ضربات متعدد سنگ و چوب به شدت زخمی شد.

با حضور نیرو‌های محیط زیست در محل حادثه، توله خرس مجروح جهت درمان به مرکز استان مازندران منتقل شد، اما به دلیل جراحات وارده به ناحیه سر و خونریزی داخلی از بین رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان