سنتکام:ایران پهپاد آمریکائی را در حادثه نفت‌کش‌ها هدف قرار داد!

خبرگزاری مهر: به نقل از بی‌بی‌سی، گروه تروریستی سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا) در بیانیه‌ای مضحک گزارش رسانه‌های آمریکایی درباره هدف قرار دادن یک پهپاد جاسوسی آمریکایی از سوی ایران در آب های دریای عمان را تایید و اعلام کرد که این اقدام ناموفق بوده است.

در این بیانیه به حمله دیگری هم به یک پهپاد آمریکایی دیگر اشاره شده که بر اساس ادعای گروه ترورویستی سنتکام کار حوثی‌های یمن بوده و در آن پهپاد آمریکایی ساقط شده است.

گروه ترریستی سنتکام در این خصوص می گوید که 2 نفتکش در دریای عمان هدف حمله قرار گرفت، یک موشک زمین به هوای ایران، پهپاد MQ-9 آمریکا را هدف گرفته تا مانع از «مشاهده حمله سپاه پاسداران به نفتکش کوکوکا کوریجس شود»!

بنابر این بیانیه، پهپاد آمریکایی ساعت 6:20 صبح به وقت محلی و دقایقی قبل از آنکه به صورت ناموفق هدف قرار بگیرد، به نفتکش آلتیر -کشتی دیگری که هدف قرار گرفت - رسید و شاهد آتش‌سوزی این نفتکش بوده است.

بر اساس ادعای تروریست های سنتکام، پرتاب موشک ایرانی ناکام بوده و در نزدیک‌ترین نقطه عبور، حدود یک کیلومتر با پهپاد آمریکایی فاصله داشته است.

این درحالیست که واشنگتن نیز از ابتدای رخ‌داد حادثه حمله به نفت کش های ژاپنی در دریای عمان در پنجشنبه گذشته بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی تهران را مسبب آن اعلام کرده بود.

در همین راستا، تلاش آمریکا در طرح موضوع مذکور در نشست شورای امنیت به منظور اتخاذ تدابیری علیه ایران ناکام ماند.

آلمان نیز اعلام کرد که شواهد ادعائی آمریکا درباره دست داشتن ایران در حمله به نفت کش ها در دریای عمان را نمی پذیرد.

جمهور اسلامی ایران هم هر گونه دست داشتن در این حملات را رد کرده و این حوادث را «مشکوک» خوانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان