ماهان شبکه ایرانیان

به همت معاونت فرهنگی قوه قضاییه انجام شد

تبادل نظر کارشناس و متخصصان حوزه زن و خانواده در موضوع صیانت از حقوق خانواده و لایحه تامین امنیت زنان در مقابل خشونت

اولین جریان ملی هم اندیشی قوه قضاییه جهت مشارکت نخبگان و کارشناسان و صاحب نظران در موضوع ضرورت تامین امنیت زنان و صیانت از حقوق خانواده با تمرکز بر بررسی کارشناسی «لایحه تامین امنیت زنان در مقابل خشونت» برگزار شد.

لایحه تامین امنیت زنانبه گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، اولین جریان ملی هم اندیشی قوه قضاییه جهت مشارکت نخبگان و کارشناسان و صاحب نظران در موضوع ضرورت تامین امنیت زنان و صیانت از حقوق خانواده با تمرکز بر بررسی کارشناسی «لایحه تامین امنیت زنان در مقابل خشونت» برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که از هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت 16:30 ادامه داشت، ابعاد مختلف لایحه تامین امنیت زنان در مقابل خشونت در بوته نقد کارشناس و متخصصان حوزه زن و خانواده قرار گرفت.

نماینده دادگستری‌های استان‌ها، دانشگاه‌ها، بهزیستی، نماینده مسئولان دفاتر زنان و خانواده استانداری‌ها و همچنین قضات زن در سراسر کشور در این هم اندیشی یک روزه به تبادل نظر پرداختند و همچنین کارشناسان در رشته‌های حقوق، جامعه شناسی، روانشناسی، الهیات و علوم تربیتی، آثار و پیامد‌های این لایحه را بر بهبود وضعیت زنان، خانواده و ارتقاء امنیت زنان بررسی کردند.

گفتنی است روز چهارشنبه 29 خرداد نشست استانی در سراسر کشور به صورت همزمان با همین موضوع از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان