باکس آفیس آخر هفته: Men in Black: International در خارج از آمریکا صدرنشین شد

«مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» از کمپانی سونی فروش خوبی داشته و در باکس آفیس خارجی با ۷۴ میلیون دلار فروش از ۵۶ منطقه، صدرنشین شده است

«مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» از کمپانی سونی فروش خوبی داشته و در باکس آفیس خارجی با 74 میلیون دلار فروش از 56 منطقه، صدرنشین شده است.
این فیلم که در اکران خود در آمریکای شمالی 28 میلیون دلار فروخت، عنوان اخیر مجموعه‌ی اکشن و علمی-تخیلی «مردان سیاه‌پوش» است که در اکران خود در باکس آفیس جهانی 102 میلیون دلار فروخت. «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» با درخشش تسا تامپسون و کریس همسورث که بازیگران «ثور: راگناروک» بودند، درباره‌ی تیم شدن دوباره‌ی آن‌ها در ماموریتی است که این بار طی آن باید از زمین در مقابل قلدرهای کهکشان محافظت کنند.

اف. گری گری چهارمین قسمت این مجموعه را کارگردانی کرده است، که 25 سال پس از اولین قسمت آن با نقش‌آفرینی ویل اسمیت و تامی لی جونز اکران می‌شود. سونی و کلمبیا پیکچرز با همکاری تنسنت پیکچرز و همیسفیر مدیا کپیتال، 110 میلیون دلار بودجه‌ی تولید این فیلم را تامین کردند.
«مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» قوی‌ترین اکران را در چین داشت، که در آن 26.3 میلیون دلار بلیت سینما فروخت. سایر مارکت‌های پرفروش عبارت‌اند از روسیه با 5.1 میلیون دلار، کره‌ی جنوبی با 4.9 میلیون دلار، و پس از آن مکزیک (با 3.9 میلیون دلار)، ژاپن (با 3.5 میلیون دلار)، و انگلستان (با 3.4 میلیون دلار).

در همین حین، مخاطبان همچنان در تب و تاب «علاءالدین» از کمپانی دیزنی هستند، که در این آخر هفته 47.5 میلیون دلار در 55 منطقه فروخت. این فیلم بازآفرینی موزیکال مرز فروش 724 میلیون دلار باکس آفیس را رد کرده است، که 460 میلیون دلار آن متعلق به مارکت‌های بین‌المللی است.
عنوان دیگر دیزنی قسمت اخیر «مردان ایکس» به نام «دارک فینیکس» است که به اندازه‌ی سایر عنوان‌های دیزنی مورد توجه قرار نگرفته است. این فیلم ابرقهرمانی همچنان در فروختن بلیت با مشکل مواجه است و در دومین آخر هفته‌ی خود با 24 میلیون دلار از 44 مارکت به جمع فروش جهانی 204 میلیون دلار تا به امروز دست یافته است.

«گودزیلا: سلطان هیولاها» 14.1 میلیون دلار در 79 مارکت بین‌المللی فروخت. با این حساب، جمع فروش خارجی این فیلم به 245.8 میلیون دلار و جمع فروش جهانی آن به 339.5 میلیون دلار می‌رسد.
«راکت‌من» از کمپانی پارامونت، یک فیلم موزیکال فانتزی درباره‌ی خواننده‌ی انگلیسی التون جان، 8.5 میلیون دلار دیگر در این آخر هفته به فروش رساند و توانست جمع فروش خارجی خود را به 67 میلیون دلار برساند.

آخرین جایگاه جدول پنج فیلم برتر باکس آفیس متعلق به «زندگی مخفی حیوانات خانگی 2» از کمپانی‌های یونیورسال و ایلومینیشن است. قسمت دوم این مجموعه فیلم 8.5 میلیون دلار در 36 مارکت خارجی فروخت و جمع فروش خارجی خود را به 62 میلیون دلار رساند. این فیلم در باکس آفیس جهانی 154.6 میلیون دلار تا به امروز فروش داشته است، و در آخر هفته‌ای که گذشت در اندونزی با 500 هزار دلار فروش، هند با 400 هزار دلار فروش و رومانی با 200 هزار دلار فروش اکران شد.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان