ماهان شبکه ایرانیان

حضور دانشجویان چهارمحال و بختیاری در یادمان های دفاع مقدس

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان دانشگاه‌های این استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

حضور دانشجویان چهارمحال و بختیاری در یادمان های دفاع مقدس

به گزارش ایسنا، سعید کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه‌های این استان به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور گفت: نشست اعضای قرارگاه راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری با هدف هماهنگی در خصوص اعزام راهیان نور غرب (کردستان) و جنوب کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

کریمی افزود: در این نشست به برگزاری هدفمند اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور با همکاری دانشگاه‌های استان و بسیج دانشجویی استان تاکید شد. هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگوها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز، معرفی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی، ثبت، ضبط و انتقال ارزش‌های آفریده شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای تمامی نسل‌ها است.

وی گفت: پیش بینی ما برای اعزام اردوهای راهیان نور نیمه دوم مرداد ماه می‌باشد. در حال حاضر فرایند مقدمات اردوهای راهیان نور در حال بررسی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان