استاندار تهران:

پیشنهاد مصادره خانه های پلاک قرمز را به دستگاه قضایی داده ایم

بندپی گفت: پلمپ خانه‌های پلاک قرمز را به مقام‌های قضایی پیشنهاد دادیم تا یک نگاه حقوق قضایی قاطع نسبت به چنین مکان‌هایی داشته باشیم.

پیشنهاد مصادره خانه های پلاک قرمز را به دستگاه قضایی داده ایم

استاندار تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه همایش مشارکت‌های مردمی در حوزه اعتیاد اظهار کرد: ستاد مبارزه بامواد مخدر کشور اقدامات همه جانبه‌ای را با اخذ مشارکت از دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد و جبهه‌های مردمی مناطق شوش، هرندی و مولوی از چند ماه گذشته در دستور کار قرار داده بود.

وی افزود: همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر شرایطی را فراهم کرد تا امروز شاهد این بودیم که همایش مشارکت‌های مردمی در ابعاد مختلف در مبارزه با اعتیاد برگزار شد.

محسنی بندپی گفت:ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکنون شرایطی فراهم کرده است که ظرفیت‌های نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی، سازمان امور زندان‌ها، قوه قضاییه، بهزیستی کشورو به کار گیری ظرفیت‌های تخصصی واجتماع محور سازمان‌های مردم نهاد با توجه به شرایط کنونی پدیده مخرب و پدیده هویت افراد در معرض خطر ظرفیت‌ها را افزایش دهند.

استاندار تهران تصریح کرد: توجه ما باید در اقدامات پیشگیرانه و پس از آن توانمند سازی و مقابله‌ای و اقدامات کاهش آسیب درمان شود.

وی افزود:باید آگاهی‌های مردم و خانواده‌ها را نسبت به مساله مخرب اعتیاد افزایش دهیم در کنار این‌ها باید به جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد قضایی و حقوقی با مکان‌هایی که نسبت به تهیه مواد روان گردان و توزیع مواد مخدر اقداماتی انجام دهیم.

محسنی بندپی اظهار کرد: پلمپ خانه‌های پلاک قرمز را به مقام‌های قضایی پیشنهاد دادیم تا یک نگاه حقوق قضایی قاطع نسبت به چنین افراد و مکان‌هایی که اقدام به تولید و توزیع مواد مخدرمی کنند، داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان