ماهان شبکه ایرانیان

فوتبالیست ها خداحافظی می کنند ناراحت می شوم؛

رجب‌زاده: آقای آذری هر چیزی بگویند سرم پایین است

مهدی رجب زاده کاپیتان تیم ذوب آهن می گوید که تمام تلاششان را خواهند کرد تا در دیدار برابر الاهلی بتواند اقتدار فوتبال ایران را نشان دهند.

رجب‌زاده: آقای آذری هر چیزی بگویند سرم پایین است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده یکی از باتجربه ترین فوتبالیست های حال حاضر کشور است که پس از خداحافظی ابراهیم صادقی و رضا عنایتی همچنان به کار خود ادامه می دهد. رجب زاده در حال حاضر با تیم ذوب آهن در دوحه مستر است و برای دیدار روز آینده برابر الاهلی عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اماده می شوند. این بازیکن در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد چهارمی ذوب آهن در لیگ برتر، دیدار برابر الاهلی و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.


•  موفق شدید در رقابت با سپاهان در نهایت رتبه چهارمی را از آن خود کنید.

امسال یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم و درنهایت چهارم شدیم؛ نیم فصل دوم در یک مقطع نتایج خیلی خوبی گرفتیم و خودمان را به عنوان مدعی مطرح کردیم ولی در ادامه متاسفانه بعد از تغییر و تحولات کادر فنی بعد از آن دو بخش داشتیم؛ اول نتایج خوبی که گرفتیم بود و بخش دوم هم نتیجه نگرفتن بود که 10،12 هفته طول کشید. در این بین تیم سپاهان هم با تغییر و تحولاتی که داشت توانستند نتایج خوبی بگیرند و به ما نزدیک شد. واقعا حیف شد، ما فرصت خیلی خوبی را در آن 10،12 هفته از دست دادیم و می توانستیم به رده های بالاتر هم دست پیدا کنیم. البته در آن مقطع خوش شانس بودیم که تیم های دیگر هم نتایج خوبی نمی گرفتند و ما با اینکه نتایج خوبی نمی گرفتیم 10 هفته چهارم بودیم. در نهایت هم که چون تیم های اول و دوم و سوم فاصله داشتند، هفته های آخر رقابت برای چهارمی بود که ما توانستم نتایج خوبی بگیریم که فکر می کنم این چهارمی کمترین حق ما بود و می توانستیم رده های بالاتر هم داشته باشیم.

•   در دو بازی آخر توسط حسینی در پست دفاع راست بازی کردی. آیا راضی بودی و اینکه برای فصل آینده هم در این پست ادامه می دهی؟
حجت حق وردی محروم بود و علی حمام هم مصدوم شده بود؛ باشگاه نیاز داشت در این پست و من هم به عنوان سرباز باشگاه در این پست بازی کردم و امیدوارم خوب بازی کرده باشم. اینکه فصل بعد هم در این پست بازی کنم چیزی  مشخص نیست، چون پست اصلی من در 12 سال اخیر دفاع راست نبوده ولی در سال های اول در لیگ در این پست بازی می کردم ولی در فصل بعد بعید می دانم که در دفاع راست بازی کنم ولی به هر حال باید ببینیم چه اتفاقی می افتد و مربی چه تصمیمی می گیرد ولی چیزی که مشخص است که پست اصلی من نیست ولی در زمان حضور فرهاد کاظمی هم در پست دفاع راست بازی کردم. خودم نمی توانم چیزی در مورد عملکردم بگویم ولی امیدوارم توانسته باشم توقعات را برآورده کرده باشم.


•  در هفته های پایانی آقای آذری به دلیل انتقادی که به برخی موضوعات داشتید از شما ناراحت شد؛ این موضوع تمام شده یا شما از آقای آذری بابت صحبت هایی که با خبرگزاری ها انجام داده ناراحت هستید. با توجه به اینکه راجع به این موضوع سکوت کرده بودید؟
آقای آذری بزرگ باشگاه ذوب آهن هستند؛ علاوه بر بحث های کاری که که ما با هم داریم در طول این سال هایی که در ذوب اهن بوده ام مثل یک بزرگتر بالای سر من بوده اند و خیلی به من کمک کرده اند. آقای آذری هر حرفی راجع به من بزنند هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم جوابی بدهم، چون یاد گرفته ام نمک نشناس نباشند و کسانی که کمک کرده اند همیشه قدرشناس آنها باشم. اگر هر وقت هم کوچکترین مشکلی با هر کسی داشته باشم، مستقیم صحبت می کنم و به خودم اجازه نمی دهم که در رسانه ها جواب بدهم و آقای آذری هم هر چیزی بگویند سرم پایین است و تمام و کمال به آنها احترام می گذارم.


•  در لیگ شانزدهم بازیکنانی عنایتی، ابراهیمی، عقیلی و برهانی خداحافظی کردند. شما چه حسی داشتید و اینکه سال آینده هم به فوتبال ادامه خواهی داد؟
آقای عنایتی، هادی عقیلی، آرش برهانی و ابراهیم صادقی همگی از دوستان من هستند؛ خیلی ناراحت می شوم وقتی کسی ار فوتبال خداحافظی می کند؛ چه در لیگ کشور که از دوستانم هستند و چه در کشورهای دیگر. هر بازیکنی برای مخاطب های خود خاطراتی دارد. اول که خیلی نارحت شدم؛ خیلی لحظه سختی است. نمی توانم به آنها بگویم برگردند به فوتبال یا برنگردند، آنها خوشان تصمیم گیرنده هستند و حتما به شرایطی رسیدند که از فوتبال خداحافظی کنند ولی آدم یک حس عجیبی بهش دست می دهد و متاثر می شود؛ امیدوارم در عرصه جدیدی که پا می گذارند، مثل فوتبال که در آن موفق بودند، موفق باشند و برای آن ها آرزوی سلامتی دارم. فقط می توانم بگویم خیلی شرایط سختی است، چون خود من هم در این شرایط قرار دارم و من هم باید یک روزی از فوتبال خداحافظی کنم ولی حس خیلی بدی است ولی امیدوارم از این به بعد لحظات خوبی برای آنها رقم بخورد.


•  رضا عنایتی خداحافظی تلخی در روز سقوط تیمش داشت ..
 رضا عنایتی هم خیلی زحمت کشید ولی متاسفانه در فصلی که خداحافظی کرد، تیمش سقوط کرد. این ها دیگر اتفاقات فوتبال است. اتفاقات تلخ و شیرین فوتبال است. همیشه روزهای خیلی خوب هست و در کنار آن متاسفانه روزهای بدی هم وجود دارد که برای ما فوتبالیست ها و ورزشکارها رقم می خورد. امیدوارم رضا در شروع مجددش موفق باشد چه مربیگری چه هر عرصه ای دیگری. فصل بعد اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، به فوتبال ادامه می دهم تا ببینیم بعدش چه اتفاقی می افتد.


•  شرایط تیم برابر الاهلی چگونه است و چقدر می توانیم امیدوار به پیروزی شما باشیم؟
بازی سختی برابر الاهلی داریم؛ متاسفانه چیزی که قبلا گفتم اتفاق نیفتاد؛ ما باید مقابل العین کار را تمام می کردیم که به روز آخر نکشد. متاسفانه شرایط طوری شده که الان مساوی هم به درد ما نمی خورد و حتما باید ببریم. من از همینجا می گویم که ما تمام تلاشمان را می کنیم که با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم و باعث اقتدار و افتخار فوتبال ایران و اصفهان بشویم. شرایط روحی و روانی خوبی داریم و سعی می کنیم تمرکز خوبی داشته باشیم؛ ضمن اینکه باید بگویم بازی سختی داریم و امیدوارم اتفاقات و خواست خدا فوتبال طوری باشد که ما موفق باشیم و حقمان هم هست. 

•  پس از رسیدن به دوحه کمی معطل شدید. این معطلی عمدا به وجود آمده بود؟
نمی دانم چه اتفاقی افتاده بود؛ قرار بود اتوبوس بیاید که نیامده ولی باشگاه دو تا ون گرفته که ما با آنها به هتل رفتیم. نمی دانم عمدی بوده یا غیرعمدی ولی وسیله برای حمل و نقل خودمان و حتی وسیله هایمان بود. در جریان چند و چون کار نیستم. به هر حال ما آمدیم و تمریناتمان را انجام می دهیم. معمولا تیم های ایرانی هر جا می روند مسائل این چنینی به وجود می آورند و طبیعی هم هست ولی مهم نیست. مهم این است که با یک عزم و اراده ایرانی با لطف خدا ببریمشان و اگر هم این کارها عمدی بوده است، جوابشان با برد در زمین مسابقه بدهیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم برای عزت و افتخار ایران، باشگاه ذوب آهن و مردم اصفهان.


•  حرف پایانی اگر وجود دارد؟
در آخر هم تشکر ویژه ای از تماشاگران داشته باشم که در فصل پر فراز و نشیبی که ما داشتیم خیلی از تیم حمایت کردند. تعدادشان زیاد نبود ولی دمشان گرم که در سرما و گرما پشت تیم بودند. یک تشکر هم از مدیریت مسئولین باشگاه از مدیریت تا رده های پایین دارم که شرایط را برای ما فراهم کردند تا مسابقه بدهیم و یک تشکر هم از هواداران تیم های حریفمان بکنم که برای من جال بود امسال هر جا رفتیم من را تشویق کردند حتی با اینکه گل هم به تیمشان زده بودم، تشویقم کردند و به من احترام گذاشتند. دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوار هر جا باشند برقرار و سالم باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان