دبیر ستاد حقوق بشر:

شرایط ما با تکنوکراتی نمی‌خواند/به مدیران بسیجی در میدان نیاز داریم

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با بیان اینکه به مدیران بسیجی در میدان نیاز داریم گفت: شرایط ما با تکنوکراتی نمی‌خواند و این سیستم در جمهوری اسلامی کار نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در همایش بصیرتی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم اظهار کرد: خداوند نعمت‌های بسیاری به ما عطا کرده است که برخی از این نعمت‌ها ظاهری و برخی باطنی است، نعمت مهمی که خداوند به ما عطا کرده نعمت انسان بودن است. ما انسان و صاحب نطق و اراده هستیم و باید شاکر باشیم که انسان هستیم؛ چرا که این یک نعمت عظیمی است که می‌فهمیم و صاحب نطق و اراده و دارای شقاوت و سعادت هستیم، البته خداوند ما را رها نکرده است و این‌ها نعمت‌های بی نظیری است و قدردانی از هر یک از آن‌ها به نسبت ماهیت آن نعمت وجود دارد و نعمت هدایت، نعمت مهمی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: اولین موضوع که به آن اشاره خواهم کرد بحث اقتصادی امروز ما است که تحریم نیز در آن است. ما دو پدیده در خصوص مسائل اقتصادی داریم که یکی فتنه اقتصادی است و دیگری افت شدید کارآمدی است. فتنه اقتصادی یک واقعیتی است که اتاق فکر آشکاری در کاخ سفید دارد و انواع مکانیزم‌ها را برای عمل به آن به کار گرفته اند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با بیان اینکه به مدیران بسیجی در میدان نیاز داریم گفت: شرایط ما با تکنوکراتی نمی‌خواند و این سیستم در جمهوری اسلامی کار نمی‌کند برای مثال در زمان جنگ اگر ما می‌خواستیم جنگ را از تهران هدایت کنیم حتماً شکست می‌خوردیم در اقتصاد نیز همین طور است و نیاز به مدیران در صحنه دارد. البته دستگاه‌های اجرایی و نزدیک به اجرایی رسوبات زیادی دارند و اصطلاحاً اکسید شده اند.

در حال تکمیل/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان