جدیدترین مدل های مانتو تابستانی

مانتو خریدن در فصل تابستان کمی دشوار است، از این رو که ما باید به دنبال مدل‌هایی باشیم که در عین زیبایی، خنک و راحت هم باشند. اگر شما هم برای این فصل تان به دنبال مانتویی راحت، آزاد و جذاب می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل های مانتو تابستانی

مانتو خریدن در فصل تابستان کمی دشوار است، از این رو که ما باید به دنبال مدل‌هایی باشیم که در عین زیبایی، خنک و راحت هم باشند. اگر شما هم برای این فصل تان به دنبال مانتویی راحت، آزاد و جذاب می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب نمونه‌هایی از کلکسیون تابستانه مانتو را برای شما آورده ایم تا در صورت علاقه آن‌ها را خرید کنید.

مانتو زنانه پارسی طرح سیاه مشق

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

یکی از مانتو‌هایی که می‌توانید برای تابستان به تن کنید، این مدل مانتوی گشاد است. جنس پارچه این مانتو کرپ بوده و قد آن تا زیر زانو می‌رسد. طرح خوشنویسی که روی آن چاپ شده نیز استایلی هنری و منحصر بفرد به این مانتو داده است. اگر به دنبال شالی برای ست کردن با این مانتو می‌گردید، سعی کنید شالی ساده به سر کنید که در کنار طرح شلوغ مانتو توی ذوق نزند.

مانتو زنانه پارسی طرح گلدوزی

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

اگر به دنبال مانتویی ساده و در عین حال زیبا هستید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. اگر چه این مانتو مدلی ساده دارد، اما طرح گلدوزی روی آستین‎اش، به آن تنوع و زیبایی داده است. جنس پارچه آن شانتون و قد آن متوسط است. رنگ کرم این مانتو خنثی است که به سادگی با هر رنگی ست می‌شود. از این رو می‌توانید هر رنگ شالی را که دوست دارید با آن به تن کنید.

مانتو زنانه پارسی مدل کاشی حوض نقاشی

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

اگر به دنبال مانتویی جذاب می‌گردید که شما را از دیگران متفاوت کند، این مانتوی مدل کاشی انتخاب خوبی برایتان است. جنس این پارچه از کرپ بوده و فرم آزادی دارد. قد آن نیز تا زیر زانوهایتان خواهد بود. از آنجا که طرح این مانتو بسیار شلوغ و رنگی است، حتما روسری تان را ساده انتخاب کنید. این مدل مانتو بیشتر برای موقعیت‌های خاص مانند قرار‌های دوستانه یا یک شام رمانتیک با شریک زندگی تان، مناسب می‌باشند.

مانتو زنانه بصیر 

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

اگر به دنبال مانتوی کوتاه هستید، این مدل که هیچگاه از مد نمی‌افتد، می‌تواند مناسب‎تان باشد. جنس این پارچه از پلی استر نخ و قد آن تا بالای زانوست. این مانتو بیشتر برای مصرف روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما می‌توانید آن را با یک شال یا روسری رنگی و طرح دار ست و برای مراسم رسمی‌ و میهمانی ها به تن کنید.

مانتو زنانه کویین

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

یکی از بهترین مانتو‌ها برای فصل تابستان، مانتویی با فرم آزاد و رنگی روشن است. قد این مانتو بلند است و جنس آن از پلی استر نخ می‌باشد. این مانتو با طرح راه راه خود، با هر رنگ شال و روسری ست می‌شود. بنابراین می توانید هر بار با آن یک ست جدید بزنید.

پانچو زنانه

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

یکی از مدل‌های پرطرفدار مانتو در تابستان، مدل پانچو است. از آنجا که این مانتو فرم آزاد و سبکی دارد، شما را از عرق کردن و گرما نجات خواهد داد. جنس این مانتو که جلو باز بوده، از ویسکوز و قد آن تا زیر زانو است. اگر به دنبال مانتویی کاربردی که برای استفاده روزمره به کارتان می آید هستید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود، به خصوص این که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

رویه زنانه مانگ

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

این مدل مانتو از جنس پلی استر تهیه شده است. فرم آن نیز آزاد و مناسب برای فصل‌های گرم سال می‌باشد. رنگ این مانتو دو رنگ بوده و مدل یقه آن برگردان است. در انتهای مانتو و آستین‌های آن نیز منگوله‌هایی وصل شده که تنوعی به ظاهر آن بخشیده اند. این مانتو رنگی خنثی دارد و به سادگی با طرح و رنگ‌های مختلف شال و روسری ست می‌شود.

مانتو زنانه مل اند موژ

جدیدترین مدل‌های مانتو، مخصوص تابستانه

مل اند موژ برند معروفی ست که از نظر کیفیت و زیبایی حرف ندارد. این مدل مانتو نیز یکی از نمونه‌های کلکسیون مانتو‌های این برند می‌باشد. آستین‌های این مانتو مدل دار بوده و به سادگی آن تنوع داده است. جنس پارچه آن از پلی استر نخ و قد آن بلند می‌باشد. اگر چه این مدل بیشتر برای مراسم خاص و میهمانی‌ها طراحی شده است، اما شما می‌توانید آن را برای مصرف روزمره نیز به تن کنید.

منبع : برترینها

بیشتر بخوانید:

مدهای تابستانی 2019 مخصوص خانم های شیک پوش

جدیدترین مدل های مانتو حریر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان