دستگیری باند زورگیران خشن در تهران +تصاویر

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس امنیت پایتخت از انهدام باند زورگیران خشن در تهران و کشف اموال مسروقه و بیش از صد میلیون تومان پول نقد در مخفی گاه متهمان خبر داد.

سردار علی ذوالقدری اظهار داشت:حدود یک ماه پیش خبری مبنی بر فعالیت یک باند خفت گیر در شمال و شمال شرق تهران به پایگاه یکم پلیس امنیت تهران بزرگ رسید. با توجه به حساسیت پرونده بلافاصله یک تیم از مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند. درجریان همین بررسی‌ها بود که مشخص شد اعضای این باند که بیش از ده نفر هستند به روش‌های مختلف از جمله مسافربرنما، خفت گیری در محل‌های خلوت، کیف قاپی و ... اقدام به اعمال تبهکارانه زده اند.

وی در ادامه افزود:تحقیقات به صورت تکمیلی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام مأموران موفق شدند سرنخی از باند خشن به دست آمد و با شناسایی مخفیگاه این باند در صبح یکی از روز‌های پایانی خردادماه در عملیاتی غافلگیرانه 19 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت پایتخت اضافه کرد:در بازرسی از مخفی گاه سارقان، یک عدد سلاح گرم، 40 فشنگ جنگی، شوکر، افشانه اشک آور، چاقو، قمه، شوکر یک دست لباس نظامی، 120 میلیون تومان وجه نقد، کارت‌های شناسایی، گواهینامه، کارت سوخت، چند کیف زنانه، زیورآلات، تعداد زیادی سیم کارت، تعداد زیادی گوشی سرقتی کشف و ضبط شد.

سردار ذوالقدر افزود:در جریان تحقیقات تکمیلی کارآکاهان مشخص شد، اعضای اصلی این باند 5 نفر افراد سابقه دار بودند و مابقی افراد دستگیر شده نوچه‌های این سردسته‌ها بودند.

رئیس پلیس امنیت گفت:شهروندانی که در شمال و شمال شرق تهران به این روش‌ها مورد اخاذی وسرقت قرار گرفته اند با مراجعه به پایگاه یکم پلیس امنیت شکایت خود را ثبت و درخواست پیگیری داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان