فاطمه هاشمی رفسنجانی در جمع دانشجویان دانشگاه کردستان:

بی تفاوتی نسبت به آینده کشور مضر است/به سوالات پاسخ نمی دهم

سنندج - فاطمه هاشمی رفسنجانی در جمع دانشجویان دانشگاه کردستان گفت: بی تفاوتی نسبت به آینده کشور مضر است و همه باید حضوری پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه داشته باشند.

بی تفاوتی نسبت به آینده کشور مضر است/به سوالات پاسخ نمی دهم

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان اقدام به برگزاری جلسه پرسش و پاسخی با موضوع انتخابات 96 با دعوت و حضور فاطمه هاشمی رفسنجانی فرزندمرحوم آیت الله رفسنجانی کردند.

جلسه ای که دردعوت نامه آن عنوان پرسش و پاسخ درج شده بود ولی تنها پرسش ها مطرح شد و سخنران ویژه این برنامه از پاسخ به سوالات خودداری کرد و فقط شنونده آنها بود.

مکان برگزاری این جلسه در تالار فردوسی دانشگاه کردستان که گنجایش حدود 70 نفر را دارد، بود و جمعیت زیادی هم از دانشجویان حضور پیدا کرده بودند  بسیاری از آنها جایی برای نشستن نداشتند و مجبور شدند ایستاده تا آخر این برنامه را دنبال و در مباحث مطرح شده مشارکت کنند.

فاطمه هاشمی رفسنجانی در ابتدای این جلسه به بیان مطالبی در خصوص تحریم انتخابات، دفاع از دولت دکتر روحانی و تبلیغاتی در خصوص فعالیت ها و عملکرد این دولت پرداخت و گفت: بدترین سیاست مداران را مردمانی انتخاب می کنند که رای نمی دهند.

وی اضافه کرد: بنابراین هر رای در تعیین سرنوشت کشور اثرگذار است و کمک می کند که فرد بهتر با آراء بیشتر انتخاب شود.

وی با بیان اینکه زمزمه هایی مبنی بر تحریم انتخابات از سوی عده ای شنیده می شود، اظهارداشت: آیت الله خامنه ای روی حق الناس بودن رای مردم تاکید کردند لذا مطمئن باشید این تاکید رهبری مورد توجه و رعایت قرار می گیرد.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: نباید نسبت به آینده کشورمان بی تفاوت باشیم چراکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به امر رای و دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود توجه ویژه ای داشتند.

هاشمی رفسنجانی با طرح این سوال که چرا باید به روحانی رای بدهیم،  افزود: روحانی فرد ناشناخته ای نیست و مدت کوتاهی هم نیست که مسئولیت را قبول کرده است او از ابتدای مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی، پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و غیره در صحنه حضور داشته است.

وی به نقل سخنانی از مرحوم آیت الله رفسنجانی پرداخت و گفت: پدرم همواره بیان می کردند که دوران دولت سازندگی همه اعم از مردم و مسئولان برای توسعه و پیشرفت کشور همدل بودند ولی در دولت دکتر روحانی همدلی و همکاری هم چون گذشته وجود ندارد.

وی عنوان کرد: قبول داریم هنوز مشکلات وجود دارد و به آنچه می خواستیم دست نیافتیم و قطعا روحانی تنها تصمیم گیرنده نیست.

وی  با اشاره به اینکه برای جواب دادن به سوالات دانشجویان به این جلسه نیامده است، گفت: برنامه ریزی این جلسه از سوی ستاد دکترروحانی در کردستان انجام شده و اصلا از اینکه در فضای دانشگاه هم قرار است برگزار شود، اطلاعی نداشتم.

فاطمه هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: سوالات را بپرسید ولی پاسخی نخواهم داد، همیشه به سوالات پاسخ می دادم و یک بار که واقعیت ها را بیان کردم عده ای خوششان نیامد لذا معتقدم هنوز جامعه ما آمادگی شنیدن واقعیت ها را ندارد لذا جواب هیچ سوالی را نمی دهم.

همهمه و اعتراض دانشجویان نسبت به عدم تمایل فاطمه هاشمی رفسنجانی نسبت به پاسخ به سوالات آنها بلند شد، با این وجود برگزارکنندگان مراسم دانشجویان را به آرامش دعوت کردند و از انها خواستند کسانی سوالاتی دارند اسامی خود را اعلام کنند.

چندتن از دانشجویان موافق و مخالف دولت کنونی به پشت تریبون رفتند و سوالاتی در خصوص وضعیت اشتغال، ازدواج، زبان مادری و شرایط اقتصادی و ملاک های انتخاب ریاست جمهوری مطرح کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان