ماهان شبکه ایرانیان

مراسم معارفه مدیرعامل گسترش فولاد تبریز برگزار شد

هوشنگ نصیر زاده در مراسمی به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد تبریز معرفی شد.

مراسم معارفه مدیرعامل گسترش فولاد تبریز برگزار شد

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد تبریز گه چند روز بعد از استعفای غلامرضا سمندر به این سمت انتخاب شده در این باشگاه برگزار شد.

 در این مراسم جمشید نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، شهرام دبیری رییس شورای شهر تبریز و سینا غفران نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز حضور داشتند.

هوشنگ نصیرزاده در صحبت های اولیه خود گفت: گسترش فولاد باشگاهی است که بیشتر از توامندی‌های افراد بومی در آن استفاده می‌شود. این توانمندی در تمام حوزه‌ها برای اداره باشگاه وجود دارد و از تمام عزیزانی که در باشگاه حضور دارند استفاده خواهیم کرد و سعی می کنیم از نیروهای بومی در این باشگاه بهره ببریم. این باشگاه بر اساس استراتژی‌هایی که دارد باید در حوزه جوانگرایی بومی سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد. مدیرعامل به تنهایی تصمیم گیرنده صرف نیست و طبق روندی که در باشگاه وجود دارد هیات مدیره باید تصمیم بگیرد و مدیرعامل آن را اجرا کند و مدیرعامل باید هر تصمیمی که می گیرد مصوبه هیات مدیره باشد.

‌او ادامه داد: صحبت‌های مدیرعامل ماحصل تصمیم‌های خرد جمعی هیات مدیره است. من تجربه باشگاه داری را برای هفت سال حضور در هیات مدیره باشگاه نفت داشتم و علاقه‌مندی من بیشتر به ساختارسازی است. AFC گسترش فولاد را به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای تشخیص داده و این باشگاه به عنوان یک تشکیلات حرفه ای که امکانات سخت افزاری خیلی خوبی هم دارد برای ارائه سند به AFC هیچ گاه اقدام به سندسازی نکرده است.

ادامه دارد ...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان