ترامپ: حمله به ۳سایت ایران در دستورکار بود

به گزارش اسکای نیوز، دونالد ترامپ، گفت: حمله قرار بود سه سایت را در ایران هدف بگیرد و باعث کشته شدن 150 تن می‌شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، او ادامه داد: من این حمله را ده دقیقه پیش از انجام متوقف کردم چرا که با اقدام ایران در سرنگون کردن پهپاد ما متناسب نبود.

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه ارتش ما آماده است مدعی شد: ایران اکنون ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است. دیروز تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع کردیم.

دونالد ترامپ درباره برجام هم گفت: اوباما یک معامله وحشت‌ناک با ایران انجام داد و به آنها 150 میلیارد دلار پول داد! ایران مشکلات زیادی داشت که از طریق این معامله از آنها رها شد. اوباما به آنها برای دستیابی به سلاح هسته‌ای کمک کرد. هیچگاه اجازه نخواهیم داد که ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.

 یک پهپاد جاسوسی آمریکا بامداد پنجشنبه از یکی از پایگاه‌های نیروهای آمریکایی در جنوب خلیج فارس به هوا برخاسته و بر خلاف قوانین بین المللی وارد حریم هوایی ایران شد که توسط پدافند هوایی کشورمان سرنگون شد.

نیویورک تایمز به دنبال سرنگونی این پهپاد جاسوسی گزارش داد که «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از یک روز پرتنش، شب گذشته حملات نظامی علیه ایران در تقابل با ساقط کردن پهپاد تجسس آمریکا را تأیید، اما در آخرین لحظات از اجرا شدن آن‌ها عقب‌نشینی کرد».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخpedi | 1398/04/03 - 10:17
خیلی دقیق و عالی بود
ارسال نظر
پیشخوان