سخنگوی قوه قضائیه:

وقت رسیدگی به پرونده نجفی هنوز تعیین نشده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با مسئولان عالی قضائی با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران گفت: رسیدگی به پرونده نجفی هنوز تعیین وقت نشده است.

وی افزود: ان‌شاءالله در هفته قوه قضائیه که امروز آغاز آن را با تجدید میثاق با آرمان‌های امام آغاز کردیم برنامه‌های متنوعی داریم. نشست عمومی قوه قضائیه را داریم که در صبح و بعدازظهر روز سه شنبه برگزار خواهد شد و نشست تخصصی و کاربردی قوه قضائیه خواهد بود.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ سوالی مبنی بر این که در رسیدگی پرونده آقای عراقچی و فرستادن آن به دادسرا در مرحله اول علت عدم تحقیقات از آقای سیف علت نقص وارجاع پرونده به دادسرا اعلام شد، این بار نقص این پرونده چیست، گفت: چه در ارتباط با خود افراد مطروحه در پرونده و چه در ارتباط با سایر بخش‌ها از نظر دادگاه تحقیقات پرونده کامل نبوده و موارد را هم دادگاه احصا و به دادسرا اعلام کرده که این تحقیقات تکمیل شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به پرونده قتل علیرضا شیر محمدی گفت: ظرف 48 ساعت به این پرونده قتل رسیدگی و به دادسرا فرستاده شد و باید بگوئیم رسیدگی به اتمام رسیده و کیفرخواست پرونده صادر و به دادگاه کیفری یک استان ارجاع شده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: رسیدگی به این پرونده مانند سایر پرونده‌هایی که دارای بازتاب اجتماعی بوده است به صورت ویژه و فوق العاده رسیدگی خواهد شد و این پرونده در حداقل زمان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی با بیان اینکه زمان رسیدگی به پرونده نجفی هنوز تعیین نشده است، گفت: آنچه تعیین شده بود (10 تیر)، مهلت 10 روزه‌ای بود که دادگاه به وکلای اولیای‌دم و متهم داده بود تا پرونده و کیفرخواست را مطالعه کنند و اگر نقص و ایرادی دارند اعلام کنند و پس از طی این مرحله، در صورتی که نقصی وجود نداشته باشد، دادگاه زمان محاکمه را مشخص می‌کند.

سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دادگاه تاکنون نقصی در پرونده اعلام کرده یا خیر گفت: تا الان هیأت قضائی هیچ نقصی درباره این پرونده اعلام نکرده است.

این خبر در حال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان