افتتاح ۶ باغ موزه در هفته دفاع مقدس

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌مقدس گفت: ۶ باغ‌موزه و از جمله باغ‌موزه ایلام در هفته دفاع افتتاح می‌شود.

افتتاح 6 باغ موزه در هفته دفاع مقدس

به گزارش ایسنا، دکتر علی‌اصغر جعفری در دیدار با استاندار ایلام، ضمن تشکر از تلاش‌های ارزنده استاندار ایلام در بسترسازی لازم جهت برگزاری یادمان شهدا و ایجاد باغ موزه در استان، اظهار کرد: شتاب خوبی در زمینه ایجاد باغ موزه دفاع مقدس و برگزاری یادواره 3000 شهید استان ایجادشده است.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس 6 باغ موزه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌گردد که یکی از آنها باغ موزه ایلام است.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام نیز با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی، گفت: مرزداران ایلامی در 8 سال دفاع مقدس رادمردانه از کشور دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که در این دیار خانواده‌های 10 شهیدی داریم و نقطه به نقطه استان آثار جنگ و شهدا وجود دارد، گفت: ایلام با جمعیت کمی که داشت حدود 3 هزار شهید و 12 هزار جانباز تقدیم نظام و کشور کرده است.

سلیمان: اظهار کرد: در مهران و منطقه چنگوله، در دهلران و منطقه شرهانی اقدامات خوبی در یادمان‌های شهدا انجام شده است.

وی تاکید کرد: فعالیت در حوزه‌ی دفاع مقدس هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در جهت اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و کشور است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان