انتشار رندری از ولوو XC۴۰

ولوو در نظر دارد که برای تکمیل ناوگان بزرگ خودروهای شاسی‌بلند خود تا پاییز امسال، از مدل XC۴۰ رونمایی کند. هنوز تصاویری از خودروی مذکور منتشر نشده؛ اما به یاد داشته باشید که OmniAuto رندرهایی از یک کراس‌اوور کوچک با لوگوی ولوو منتشر کرده است!

ولوو در نظر دارد که برای تکمیل ناوگان بزرگ خودروهای شاسی‌بلند خود تا پاییز امسال، از مدل XC40 رونمایی کند. هنوز تصاویری از خودروی مذکور منتشر نشده؛ اما به یاد داشته باشید که OmniAuto رندرهایی از یک کراس‌اوور کوچک با لوگوی ولوو منتشر کرده است!

وولو XC40 تقریبا شبیه به کانسپت مفهومی 40.1 که در سال 2016 معرفی شد؛ طراحی شده است. OmniAuto زاویه‌های خطوط روی 40.1  بدنه  را تغییر داده و چهره‌ای واقعی‌تر به  آن بخشیده است. چراغ‌های چکشی معروف ولوو به همراه جلو پنجره مشبک و طویل آن در سپر جلو دیده می‌شوند. کانسپت 40.1 فاقد آینه بغل بود؛ اما در رندر XC40 شاهد استفاده از آینه بغل هستیم. خطوط ورودی‌های هوا در جلوی XC40 به شدت خشک و بی‌روح هستند و جزئیات این قسمت نسبت به کانسپت 40.1 تغییرات کمی داشته است. در پشت ستون C ولوو   XC40 همانند تصاویر جاسوسی منتشر شده از آن به شدت باریک است.

volvo-xc40-render-omniauto

ولوو XC40 به عنوان یک کراس‌اوور کوچک با استفاده از معماری Modular  یا CMA ولوو ساخته شده و از نظر کلاس و رتبه، پایین‌تر از مدل‌های S40 و C40 قرار می‌گیرد. پلتفرم سازگار ولوو اجازه می‌دهد که مقایس‌های سری 90 ولوو  در XC40 کوچکتر یا بزرگتر شوند!

پیشرانه XC40 احتمالا یک موتور T5 دو قلو  توربوشارژ و سه سیلندر با حجم 1.5 لیتر خواهد بود که البته احتمالا از انرژی برق هم کمک خواهد گرفت و مسافتی 50 کیلومتری را با استفاده از برق طی خواهد کرد.

احتمال می‌رود مدل XC40 در نمایشگاه خودروی فرانکوفورت که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد؛ رونمایی شده و اولین نمونه‌های مدل XC40 ولوو را تا پایان امسال در جاده‌ها ببینیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان