ماهان شبکه ایرانیان

پژو ۳۰۱ بدون حضور شریک فرانسوی به تولید می رسد

ایران خودرو قصد دارد پروژه تولید پژو ۳۰۱ را بدون حضور شریک فرانسوی، ادامه دهد و اخیرا اخباری از داخلی سازی قطعات و تجهیزات این خودرو منتشر شده بود

ایران خودرو قصد دارد پروژه تولید پژو 301 را بدون حضور شریک فرانسوی، ادامه دهد و اخیرا اخباری از داخلی سازی قطعات و تجهیزات این خودرو منتشر شده بود. امروز نیز معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، از اجرای فرآیند تولید پژو 301 بدون حضور شرکت فرانسوی، پژو، خبر داد و اعلام کرد که بزودی شاهد آغاز تولید انبوه پژو 301 خواهیم بود.
فرشاد مقیمی، این خبر را در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت عنوان کرد و در پاسخ به سوالی مبنی بر تولید محصولات پژو و رنو، بدون همکاری شرکای فرانسوی، گفت: تولید پژو 301 بدون حضور پژو، در حال اجرا بوده، نمونه های اولیه این خودرو ساخته شده اند و فرآیند تجاری سازی پژو 301 با تولید انبوه این خودرو، بزودی آغاز خواهد شد. او در ادامه سخنانش افزود: قطعه سازان باید زیرساخت های لازم برای تولید قطعات و تجهیزات پژو 301 را فراهم کنند تا روند مونتاژ این محصول، موفقیت آمیز صورت گیرد.
دیگر بحث مطرح شده در این گفتگو، مربوط به ادعای مدیرکل تعزیرات استان تهران در خصوص غیر واقعی بودن ادعای کمبود قطعات از سوی دو خودروساز داخلی بود. مقیمی در خصوص این موضوع نیز عنوان کرد: تاکنون گزارشی از احتکار خودرو توسط دو شرکت خودروسازی بدست ما نرسیده است، اما امکان دارد که برخی افراد با خرید و احتکار خودرو، در پی کسب سود باشند که در تلاش هستیم با این افراد برخورد کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان