کاهش سن اعتیاد به الکل در میان جوانان ساکن اراضی اشغالی؛ پلیس رژیم صهیونیستی هشدار داد

پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرده که سن اعتیاد به الکل و مصرف بالای این نوشیدنی‌ها در میان نوجوانان و جوانان در اراضی اشغالی افزایش پیدا کرده است.

کاهش سن اعتیاد به الکل در رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پلیس رژیم صهیونیستی در مورد افزایش مصرف الکل در افراد زیر سن قانونی و مرگ متعاقب مصرف بیش از حد آن در اراضی اشغالی هشدار داد.

در پی افزایش شمار مصرف کنندگان زیر سن قانونی مواد الکلی در اراضی اشغالی، پلیس اسرائیل اقدام به مقابله با برگزاری مهمانی‌های دارای الکل کرده است.

به گزارش تایمز اسرائیل، 80 هزار نفر از ساکنان اراضی اشغالی نامشان به عنوان افراد معتاد به الکل ثبت شده است. ضمن این که به گزارش وزارت بهداشت این رژیم 1 میلیون نفر نیز در "مقادیر مضر" الکل مصرف می‌کنند.
 
براساس گزارش‌ها، ساکنان مرد اراضی اشغالی تقریبا سه برابر بیشتر از زنان الکل مصرف می‌کنند. 94 درصد افراد مبتلا به اعتیاد الکل یا درمان نشده‎اند یا به عنوان افراد معتاد شناسایی نمی‌شوند.

رژیم صهیونیستی به دلیل نداشتن سیستم نظارت سراسری، عدم وجود محدودیت قانونی در تبلیغات نوشیدنی‌های الکلی و محدودیت‌های معمول فروش نوشیدنی‌های الکی آمار درستی از میزان معتادان در اختیار ندارد.

نگرانی در رژیم صهیونیستی به دلیل افزایش رفتار‌های پر خطر در میان جوانان در پی پایین آمدن سن اعتیاد به الکل تشدید شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان