فال هفته: از ۱ تیر تا ۷ تیر ( ۱۳۹۸ )

منم نات بد هستم ( البته که میدونم برای هیچ کدوم از شما ها مهم نیست ولی خب گفتم شاید منم برای یه نفر اینجا مهم بودم )

فال هفته: از 1 تیر تا 7 تیر ( 1398 )

های کافئین های جینگول

حال شما چطوره ؟

احوال شما چطوره گایز؟

منم نات بد هستم ( البته که میدونم برای هیچ کدوم از شما ها مهم نیست ولی خب گفتم شاید منم برای یه نفر اینجا مهم بودم )

همچنان روز های گرم تابستون استارتشو ترکیبی و پر رو زده و دهن همه ما انسان ها رو در همه نقاط کره زمین مورد عنایت قرار داده .

اما خب من از اونجایی که خیلی به شما ها اهمیت میدم سعی کردم توی این گرما هم اینجا حاظر بشم و امروز هم مثل هفته های اخیر سعی کنم که هفته خیلی خوبی رو براتون پیش بینی کنم .

شاید بپرسید که هفته قبل کجا بودی ؟ باید در جواب شما طرفدار هام بگم که من مشغول کار و زندگی و تفریحات سالمم بودم 😀

حالا بگذریم .

این هفته سعی کردم دست پر بیام و نبودنم رو جبران کنم .  البته با یه روز تاخیر که از همین تریبون استفاده می کنم و از همه شما جانان عس خواهی می کنم  .

خب گایز به نظرم   صحبت های متفرقه کافبیه  و بریم سر اصل داستان و ماجرای امروز

پس برای شروع مثل همیشه برید داخل صف و پرداخت هزینه هم فراموش نشه تا من براتون فال کائنات هفتگی بگیرم

موافقید بریم سراغ اولین ماه

 

 

فروردین جان  :

فال هفته

مراقب منفعت‌ها و فرصت ها که به دست می‌آورید باشید  تا آن ها را هدر ندهید و دست و پا چلفتی بازی از خودتون در نیارید  موفقیت ها و راه‌های کوچیک  پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است. پس الکی از کنارشون راحت نگذرید  و حواستون شش دنگ بهشون باشه  تا از دستشون ندید

 

 اردیبهشت جان  :

فال هفته

اگر یک بار برنامه ریزی انجام بدید دیگه نمی‌تونید برنامه ریزی خودتون رو تغییر  بدید .در نتیجه قبل از اینکه هر برنامه ریزی ‌برای آینده خودتون انجام بدید تمام عوامل مخالف و موافق را خوب  نگاه کنید. و مثل من بی برنامه نباشید تا همه کار هاتون رو با عجله انجام بدید

 

خرداد جان :

فال هفته

هیچ وقت  و هیچ موقع  از کاری که می کنید نا امید نباشید و به اون چیزی  که دارید قناعت کنید چون هرچیزی  که خدا خوب و قشنگ  برای هر بنده ای تقسیم کرده  به اندازه استعداد و لیاقت اون شخصه در نتیجه خداروشکر کنید که بدتر از این نشدید و دستتون داخل جیب خودتونه.

 

 

تیر  جان :

فال هفته

هیچ  وقت به این شاخ و اون شاخ نپرید و به این در و اون در نزنید و کیپ کالم باشید  خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که  ترامپ هیچ غلطی نمی تونه بکنه ، پس نگران نباشید و به این شاخه و اون شاخه پریدن خودتون ادامه بدید حداقل سرتون گرمه

 

 

مرداد جان  :

فال هفته

سعی کنید بیشتر به خودتون اهمیت بدین ، یه ورزش جدید رو شروع کنید، برای عشقتون وقت بذارید و هی بهش غر نزنید ، چون اگه از دستش بدید خر هم شما رو دوست نخواهد داشت . و تنهایی باید تا ابد سینگل بمانید و حسرت این و اون رو بخورید خلاصه تو تابستون سعی کنید سر خودتون رو گرم کنید.

 

شهریور  جان :

فال هفته

ای تو کافیئنی که شهریوری هستی ، باید بهت بگم که این هفته هفته توعه ، یه خبر خوب از کسی که انتظارش رو نداری بهت می رسه و حالشو می بری. چی از این بهتره آخه ؟

نوبتی هم که باشه باید بریم سراغ فصل خوشگل پاییز.

مهر جان :

فال هفته

هیچ وقتی هم  به آدمی  که نمی شناسید اعتماد نکنید و اختیار خودتون راو به دست غریبه ها  ندهید و اون چیزی که به شما میگن نسنجیده و بدون تحقیق قبول نکنید  و با آدم های  دانا معاشرت کنید تا موفق بشید و در کارتون همیشه برنده باشید ، اگه این موضوع رو گوش نکنید زندگی شما رو به چند تکه نا مساوری تقسیم خواهد کرد تا الگویی باشید برای آیندگان . ( خودمون کم بدبختی داریم شما هم هی برو به این و اون اعتماد کن شکست عشقی بخور ، بیافت به جون استوری های اینستاگرام )

 

 

 آبان  جان :

فال هفته

این ماه اگه بچه خوبی نباشید بد میارید ، پس حواستون به کار هایی که می کنید باشه ، کارما میزنه دهن مهنتون رو سوسیس میکنه ، امیدوارم گرفته باشی چی میگمK

آذر :

فال هفته

این هفته کلی موفقیت در زمینه های شغلی دارید و کلی پول به دستتون میرسه که باید حواستون باشه خرج قر و فرتون نکنید و یکم پس انداز داشته باشید تا آخر ما منت حاتم طایی نکشید

دی  جان :

فال هفته

شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد، اما دیگه از این خبر ها نیست و باید سعی کنید این هفته بیشتر از هفته های قبل کار مفید انجام بدید تا خودتون از خودتون راضی باشید و حالشو ببرید .

 

بهمن جان  :

فال هفته

چرا اینقد نا امیدی ؟ مگه کشتی تایتانیک واسه بابات بوده که غرق شده ؟ پسر خوب ، دختر خوب ، این نا امیدی شتریه که دم خونه همه میخوابه اما تو باید ساربان خوبی باشی که بتونی اون شتر و از جاش بلند کنی ( شت چی گفتم )

پس نا امیدی چیزی جز افسردگی برات نمیاره  و چیزی جز چیز ناله برای ما .

 

بریم سراغ آخرین ماه

اسفند  جان:

فال هفته

خدمت عرضم به حضور شما بکنم که این هفته هم مثل همه هفته های اخیر باید مثل اسب کار کنید و ته ته توانتون رو بذارید ،  و اگه نا امید شدید به خودتون انگیزه بدید ، باشد که سر ماه اضافه حقوق بگیرید و خر کیف شوید ،

خب لیدیز عند جنتلمن

اینم از یه فال هفتگی دیگه و یه عالمه انررژی مثبت برای شما کافئین ها ،

امیدوارم که خسته نشده باشید و به توصیه های من گوش کنید .

حالا  چند تا سوال ؟

+ شما واقعا به فال و این جور داستان ها اعتقاد دارید ؟

+ عجیب ترین چیزی که از یه فالگیر شنیدید چی بوده ؟

طبق معمول کامنت کنید تا منم بعد از اینهمه فال گرفتن خستیگم بره .

انگاری باید برم و وقت واداع فرا رسیده ،

پس تا درودی دیگر بدرود

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان