بازدید شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در روز پنجم نمایشگاه کتاب

در پنجمین روز برپایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نسبت روزهای گذشته شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی بیشتری به نمایشگاه کتاب آمدند.

به گزارش ایسنا، پنجمین روز از سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بر خلاف روزهای گذشته شاهد حضور چشمگیرتر برخی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اهالی قلم بود.

در این روز که البته برای نمایشگاه و غرفه‌داران روز به نسبت خلوتی از نظر بازدیدکننده بود، شخصیت‌هایی همچون کمال خرازی، سیدمصطفی میرسلیم، حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت،‌ احسان قاضی‌زاده هاشمی رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، همچنین اهالی قلمی چون اسماعیل سعادت،‌ کامران فانی، حافظ موسوی، ‌خجسته کیهان از نمایشگاه بازدید کردند.

میرسلیم پس از بازدیدش از نمایشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و از دوران ریاستش بر وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع کرد. او برخی از حرف‌هایی که این روزها در فضای مجازی درباره ممیزی برخی از کلمات در دوران وزارتش در وزارت ارشاد منتشر شده است را طنز خواند.

با گذشت پنج روز از برپایی نمایشگاه کتاب به نظر می‌رسد میزان بازدیدکننده از این رویداد فرهنگی بین المللی به نسبت سال‌های گذشته تا حدودی کاهش داشته است. البته مسئولان نمایشگاه و حتی خود بازدیدکنندگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی معتقدند این روزها مردم بیشتر مشغول دنبال کردن بحث‌های انتخاباتی هستند و به همین خاطر ممکن است به نسبت سال‌های قبل نمایشگاه کتاب بازدیدکننده کمتری داشته باشد. ناشران هم که بعضاً از پایین بودن میزان فروش گلایه دارند، امیدوارند در روزهای آینده وضعیت فروش کتاب‌هایشان بهتر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر