اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

واکنش شهردار تهران به ایمنی گود مجاور مرکز همایش‌های برج میلاد/ ضرورت ساخت سازه جدید

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ دیروز مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران طی تذکری گفت که گود مجاور سالن همایش‌ ایمنی کافی ندارد و خود برج نیز کج شده است.

صفا صبوری، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این تذکر در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت: موضوعی که درباره کج شدن برج میلاد گفته می‌شود یک اشتباه ساده مهندسی است. گود موجود در کجاور مرکز همایش‌ها است و ربطی به برج ندارد.

او ادامه داد: احتمال‌هایی راجع به وجود خطر درباره این گود برای سالن همایش‌ها وجود دارد که ما در حال پایش مستمر هستیم و تاکنون به مسئله و مشکل خاصی برنخوردیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که ناظر اصلی پایش گود مجاور سالن همایش‌های برج میلاد کیست، گفت: یک شرکت به طور ویژه مسئول پایش ایمنی آن است و ما اعداد را به طور مرتب دریافت کرده و می‌سنجیم.

همچنین پیروز حناچی، شهردار تهران نیز درباره آخرین وضعیت این گود به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در هر صورت باید در این گود عمیق سازه ساخته شود تا ایمنی مرکز همایش‌ها نیز حفظ شود و چاره‌ای جز این وجود ندارد.

بیش از سه سال است که نهادها و حوزه‌های مختلفی از جمله بازرسی کشور، وزارت راه و شهرسازی، برخی کارشناسان و اعضای شورای شهر تهران نسبت به ایمنی گود مجاور سالن همایش‌ها تذکر داده‌اند اما هربار ذینفعان از جمله مدیرعامل برج و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفته‌اند که این گود ایمن‌سازی شده و خطری آن را تهدید نمی‌کند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان