هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - الوحده؛ اولین بخش معادله صعود/ بخش دوم دست دیگران است!

لیگ قهرمانان آسیا به آخرین روز از مرحله گروهی خود رسید تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها رسما مشخص شود.

پرسپولیس - الوحده؛ اولین بخش معادله صعود/ بخش دوم دست دیگران است!

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم الوحده امارات است.

گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیچیده ترین گروه است و در این گروه هر چهار تیم در روز پایانی شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. البته که صعود تیم الهلال به مرحله بعدی این مسابقات قطعی است و از بین سه تیم الریان، پرسپولیس و الوحده یکی بعنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه می‌یابد.

دیدار پرسپولیس و  الوحده را می‌توان یک دیدار فینال گونه دانست که در صورت غلبه تیم الهلال بر الریان، برنده این بازی به مرحله بعدی مسابقات راه می‌یابد. در صورتی که بازی الهلال و الریان با نتیجه مساوی تمام شود، این پرسپولیس تهران است که در صورت پیروزی در این بازی شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را پیدا می‌کند و الوحده حتی در صورت پیروزی در این بازی از صعود به مرحله بعدی رقابت ها باز می‌ماند.

با همه این اوصاف، پرسپولیس اگر خواهان صعود به مرحله بعدی مسابقات است باید از این بازی برنده خارج شود و البته امیدوار باشد الهلال هم بتواند الریان را مغلوب کند. دیدار تیم‌های پرسپولیس و الریان در این گروه به نوعی دیدار بهترین و ضعیف ترین خطوط حمله این گروه هم محسوب می‌شود. البته بر خلاف انتظار باید گفت که پرسپولیس در این مسابقات با 5 گل زده ضعیف ترین خط حمله را دارد و حریف این تیم دو برابر سرخ پوشان گلزنی کرده است و این نشان می دهد کار پرسپولیس در این بازی خانگی خیلی هم راحت نیست.

اما شرایط دو تیم در خط دفاعی تا حدودی فرق دارد. سرخ پوشان در 5 بازی گذشته خود 6 بار گل خورده‌اند و این در حالی است که تیم الریان 9 بار در دیدارهای گذشته‌اش گل خورده که از این تعداد گل سه گل را از تیم پرسپولیس خورده است.

دیدار قبلی دو تیم در امارات با نتیجه 3-2 به سود سرخ پوشان تهران به پایان رسید. نتیجه مساوی در این بازی باعث حذف هر دو تیم خواهد شد.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس تهران و الوحده امارات از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:55 امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر