همزمان با هفته قوه قضائیه؛

دیدار مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد

در سومین روز هفته قوه قضائیه، برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد. تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۰۳ تیر ۱۳۹۸

به گزارش گروه حقوقی‌و‌قضایی خبرگزاری میزان، در سومین روز هفته قوه قضائیه، برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد.

در این دیدار صمیمی که در محل سازمان نیرو‌های مسلح برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با تعدادی از شهروندان دیدار کرد و برای حل مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار‌ها هر هفته انجام می‌شود و علاوه بر تهران در مراکز استان‌ها نیز با حضور روسای سازمان‌های قضایی و دادستان‌های نظامی برگزار می‌شود، گفت: این گونه نشست‌ها تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر رفع مشکلات مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی درباره چگونگی حضور مردم در این ملاقات خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز می‌توانند از طریق سامانه تلفن گویا به شماره 82900-021، شماره پیامک 300082900، شماره تماس 82902211 - 021 همچنین بخش دریافت گزارش‌های مردمی درگاه الکترونیکی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به آدرس www.imj.ir و رایانامه info@imj.ir درخواست ملاقات بنمایند و مشکل خود را آنجا مطرح کنند. همکاران من در دفتر هماهنگی‌های لازم را برای حضور مردم در این جلسه را فراهم می‌کنند و مردم در وقت تعیین شده در جلسه حاضر شده و مشکل خود را بیان می‌کنند.

وی افزود: این جلسه اختصاص به نیرو‌های مسلح ندارد و هم نیرو‌های مسلح و هم مردم عادی که شکایتی از نیرو‌های مسلح دارند، می‌توانند در این ملاقات حضور یابند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان