طباطبایی: پرسپولیس با افت تیم‌های بزرگ قهرمان شد/ رفیعی بهترین بازیکن لیگ بود

دروازه‌بان سابق استقلال با بیان اینکه تیم‌های بزرگ در لیگ شانزدهم افت کرده بودند و به راحتی امتیاز می‌دادند، گفت: شاگردان برانکو توانستند با حفظ شرایط خوب خود امتیازها را جمع کنند و با اختلاف قهرمان شوند.

طباطبایی: پرسپولیس با افت تیم‌های بزرگ قهرمان شد/ رفیعی بهترین بازیکن لیگ بود

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره هفته پایانی لیگ شانزدهم و نایب قهرمان استقلال و سقوط صبا به لیگ دسته یک، اظهار کرد: هفته پایانی لیگ هیجان سال‌های گذشته را نداشت و رقابت‌ها متفاوت از گذشته بود. تیم‌هایی که در کورس قهرمانی بودند طراوت، شادابی، اقتدار و قدرت گذشته را نداشتند. ذوب‌آهن، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و استقلال خوزستان تیم‌هایی بودند که انتظار می‌رفت بهتر ظاهر شوند اما نسبت به گذشته افت کرده بودند و پرسپولیس با حفظ شادابی خود توانست از اکثر بازی‌ها امتیاز بگیرد و در کورس قهرمانی پیشتاز باشد.

او با اشاره به رقابت استقلال و تراکتورسازی برای کسب نایب قهرمانی، افزود: این دو تیم در حالی که باید برای قهرمانی تلاش می‌کردند برای نایب قهرمانی می‌جنگیدند و این نشان از کاهش کیفیت تیم‌ها دارد در واقع هر چقدر استقلال و تراکتور به راحتی مقابل تیم‌های پایین‌تر از خود امتیاز دادند پرسپولیس توانست این امتیازات را کسب کند.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره وضعیت تیم‌های لیگ شانزدهم، گفت: قدرت میان تیم‌ها تقسیم شده بود. سپاهان و استقلال دچار تغییر و تحولات بسیاری شده بودند و ذوب‌آهن هم نیاز به یک خون تازه داشت اما تراکتورسازی نفرات خوبی را جذب کرده بود و خیلی بهتر از گذشته در مسابقات حاضر می‌شد. به نظرم نفرات تراکتورسازی بهتر از پرسپولیس بود اما پرسپولیسی‌ها کار تیمی را بسیار خوب انجام می‌دادند به همین دلیل امتیازات بیشتری گرفتند و کمترین امتیاز را به تیم‌های پایین جدول دادند.

طباطبایی درباره بهترین لیگ شانزدهم، تاکید کرد: شاخص‌ترین و بهترین بازیکن لیگ شانزدهم سروش رفیعی بود. او چه در تراکتورسازی و چه در پرسپولیس بسیار خوب ظاهر شد و تاثیر خود را در روند این دو تیم گذاشته بود.

او درباره بازیکن جوان برتر این فصل از مسابقات، گفت: فکر می‌کنم امید نورافکن پدیده لیگ شانزدهم بود هر چند در لیگ پانزدهم هم به میدان رفته بود با این حال اگر او بتواند کیفیت خود را حفظ کند و از نظر رفتاری تجدیدنظری داشته باشد به یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره بهترین تیم و بهترین مربی لیگ شانزدهم، گفت: برای این موضوع مقیاس و معیاری را باید در نظر بگیریم. من دو تیم و دو مربی را انتخاب می‌کنم. پرسپولیس و استقلال و برانکو و منصوریان بهترین‌ها بودند. پرسپولیس از نظر کار تیمی بسیار خوب بود اما استقلال توانست بحران بزرگی را پشت سر بگذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان