ماجرای تهیه بلیت برای برانکو چه بود؟

خبرگزاری تسنیم: امروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس برای بازگشت برانکو به ایران بلیت تهیه کرده است. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که برانکو به الاهلی پیوسته و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز امروز در ترکیه با گزینه‌های مد نظر خود برای سرمربیگری مذاکره کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس بلیت جدیدی برای برانکو تهیه نکرده و آنچه امروز مطرح شده در واقع همان بلیتی است که پیش از این باشگاه برای بازگشت برانکو تهیه کرده بود که با پیوستن این مربی به الاهلی بازگشتی هم در کار نبود.

برانکو در صورتی که به الاهلی نمی‌رفت و تصمیم به ادامه فعالیت در پرسپولیس می‌گرفت باید امروز و فردا به تهران می‌آمد و موضوعی که هم اکنون مطرح شده نیز مربوط به همین ماجرا است.

مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با کاررا / پایان مأموریت استانبول
مسئولان باشگاه پرسپولیس با گزینه ایتالیایی مدنظر خود مذاکره کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ایرج عرب مدیرعامل و مهدی محمدنبی و علی رغبتی دو عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با گزینه‌های مدنظر این باشگاه به استانبول ترکیه سفر کرده بودند با ماسیمو کاررا سرمربی ایتالیایی جلسه‌ای برگزار کردند.

در این جلسه طرفین درباره مسائل مختلف صحبت و مذاکره کردند.

قرار است تکلیف سرمربیگری پرسپولیس تا چند روز آینده مشخص شود.

مسئولان پرسپولیس پس از مذاکره با کاررا عازم فرودگاه شدند تا به تهران بازگردند.

لمونیس: با ایرانی‌ها مذاکره کردم/ مشخص نیست سرمربی پرسپولیس شوم یا خیر؟
تاکیس لمونیس یونانی درباره مذاکره با مدیران پرسپولیس برای قبول سرمربیگری این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ راهی ترکیه شده بودند، پس از مذاکره با گزینه‌های مدنظر تا ساعتی دیگر به تهران می‌رسند تا با توجه به تمام جوانت سرمربی جدید شان را انتخاب کنند. البته قرار است از فردا (چهارشنبه) ساعت 18 تمرینات زیر نظر کریم باقری آغاز شود تا سرمربی خارجی سرخپوشان انتخاب و هدایت تیم را برعهده بگیرد.

یکی از گزینه‌های اصلی سرخپوشان، تاکیس لمونیس یونانی است. او سابقه مربیگری در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و ... را دارد و در آسیا نیز کار کرده است. او همراه با المپیاکوس 5 جام قهرمانی بدست آورده و اکنون با مدیران پرسپولیس در حال مذاکره است تا جایگزین برانکو شود.

مربی 59 ساله پس از خروج از هتل در استانبول در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشتم و اکنون 2 طرف باید شرایط را بررسی کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. شغل من مربیگری است و باید درباره تیمی که با آن مذکره کنم، بدانم و به طور طبیعی اطلاعات زیادی درباره ایران و پرسپولیس دارم.

او در مورد اینکه به دلیل مسائل مالی با پرسپولیسی‌ها به توافق نرسید، افزود: نه این موضوع درست نیست که بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم، زیرا درباره این موضوع صحبت نکردیم. جلسه امروز برای آشنایی ما و مدیران پرسپولیس بود و باید در آینده دید که با پرسپولیس قرارداد می‌بندم یا خیر؟

لمونیس در پایان گفت:من هم مانند مدیران پرسپولیس در حال ترک استانبول هستم و قرار است با پرسپولیسی ها با ایمیل در ارتباط باشم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان