وارث پولداری که اصلا به ظاهر خود توجه نمی‌کند! +عکس

رکنا: ثروت میلیاردی وارث شرکت لوازم آرایشی لورئال رسانه ای شد.

شاید آشنایی با وارث شرکت لوازم آرایشی لورئال L'Oréal برای افرادی که اخبار میک آپ و لوازم آرایش را دنبال می‌کنند یک غافلگیری بزرگ باشد. ثروت این زن در حدود 50 میلیارد دلار برآورد می‌شود، با این حال او اصلاً به شکل و ظاهر خود توجه نمی‌کند. فرانسواز بتانکور می‌یرز تنها نوه اوژن شولر Eugene Schuller، در 10 جولای سال 1953 میلادی در حومه شهر پاریس به دنیا آمد. مادرش لیلیان بتانکور و پدرش آندره بتانکور سیاست مدار فرانسوی بود که به ترتیب در سال‌های 2017 و 2007 میلادی از دنیا رفتند.

فرانسواز بتانکور، دختر لیلیان بتانکور (مالک سابق) شرکت آرایشی L'Oréal است. ثروت او در حدود 50 میلیارد دلار برآورد می‌شود. او و خانواده اش مالک 33 درصد شرکت آرایشی لورئال فرانسه اند و طبق گزارش مجله فوربز، رتبه 15 را در فهرست ثروتمندان جهان با 49.3 میلیارد دلار دارایی کسب کرده اند.

وارث پولدار که اصلا به ظاهر خود توجه نمی‌کند! +عکس

 

شرکت L'Oréal در سال 1907 میلادی توسط «اوژن شولر» پدر لیلیان تأسیس شد، پس از درگذشت شولر، لیلیان تنها وارث وی بود و پس از مرگ او نیز همه دارایی‌ها به فرانسواز انتقال یافت.

لیلیان بتانکور در 21 سپتامبر سال 2017 میلادی، در سن 94 سالگی در پاریس درگذشت.

یک عکاس به نام فرانسوا ماری بانیه دوست لیلیان بتانکور بود و لیلیان در سال 2008 میلادی هدایای گرانقیمتی را به ارزش صد‌ها میلیون دلار به او هدیه داد، از جمله تابلوی پیکاسو، به علاوه 670 هکتار زمین در شیسل. این بخشش‌ها ناراحتی فرانسواز را به دنبال داشت. در سال 2007 میلادی اختلافات بین فرانسواز و مادرش لیلیان علنی شد و او از مادرش شکایت کرد.

در سال 2007 میلادی، بحران و کشمکش بین لیلیان بتانکور و دخترش فرانسواز درگرفت. اختلاف آن‌ها به این خاطر بود که این زن ثروتمند چندین سال متمادی به فرانسوا ماری بانیه دوست نویسنده و عکاس خود، پول، تابلو، مِلک و املاک هدیه داده بود. علاوه بر این براساس برخی شواهد لیلیان بتانکور تصمیم داشت پس از مرگش، بانیه را به عنوان تقسیم کننده اموالش انتخاب کند. این اتفاق باعث شد تا فرانسواز از مادرش شکایت کند.

رابطه بین فرانسواز بتانکور و مادرش در سال 2010 به حالت عادی بازگشت و قاضی دستور داد تا مادر به دلیل وخامت سلامتی اش، تحت قیمومیّت خانواده خود قرار گیرد. خانم لیلیان بتانکور و دختر او، پس از محکوم شدن «فرانسوا ماری بانیه» در دسامبر 2010 با یکدیگر آشتی کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان