رئیس دادگستری رودان به میزان خبر داد

رفع تصرف از ۳۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان رودان

رئیس دادگستری رودان از تشکیل ۲۱ فقره پرونده درخصوص اراضی ملی تصرف شده توسط افراد سودجو، خبر داد و بیان کرد: ۳۰ هکتار از این اراضی در سال ۹۷، رفع تصرف شد. تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۸ تیر ۱۳۹۸

موسی اخلاقی فر، رئیس دادگستری رودان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تشکیل 21 فقره پرونده درخصوص اراضی ملی تصرف شده توسط افراد سودجو، خبر داد و بیان کرد: 30 هکتار از این اراضی در سال 97، رفع تصرف شد.
 
رئیس دادگستری رودان در ادامه برخورد جدی و قاطعانه با متصرفان اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و مبارزه با فساد اداری، مبارزه با قاچاق کالا جهت حمایت از کالای داخلی و رونق تولید، برخورد جدی و قاطعانه با افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت عمومی، تکریم ارباب رجوع و کاهش اطاله دادرسی را از جمله اولویت‌های کاری دستگاه قضا در شهرستان رودان برشمرد.

وی بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش جرایم تاکید کرد و گفت: پیشگیری از بزه و جرم مستلزم مشارکت و احساس مسئولیت همگانی است و پیشگیری نقش و تأثیر بسزایی در کاهش وقوع جرم دارد، از اینرو این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار دستگاه قضا در شهرستان رودان قرار دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان