ماهان شبکه ایرانیان

روسیه خواهان گسترش همکاری با ترکیه برای سرمایه گذاری ۲ دوجانبه شد

ولادیمیر پوتین در دومین روز نشست سران گروه ۲۰ در ملاقات با همتای خود رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفته است همکاری ۲ کشور برای سرمایه گذاری دوجانبه بهتر است گسترش یابد. تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۸ تیر ۱۳۹۸

پوتین خواهان گسترش همکاری با اردوغان برای سرمایه گذاری 2 دوجانبهبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در دومین روز نشست سران گروه 20 در ملاقات با همتای خود رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفته است همکاری 2 کشور برای سرمایه گذاری دوجانبه بهتر است گسترش یابد.

پوتین در ابتدای مذاکرات خود از دیدار مجدد رئیس جمهور ترکیه برای انجام مذاکره بر سر مسائل مربوطه با همتای خود اظهار خرسندی کرد.

اسپوتنیک نوشت، پوتین یادآور شد که کشور ترکیه و روسیه در حال انجام پروژه‌های مشترک هستند و همچنین آنکارا در ماه ژوئیه به عنوان یک شریک در نمایشگاه تجاری " اینوپروم " شرکت خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه همچنین به این نکته اشاره کرد انجام این پروژه که در مقیاسی بزرگ در حال انجام است، در زمینه فرهنگ و  گردشگری هر 2 کشور نتایج جدیدی را برای آنان رقم خواهد زد. اردوغان رئیس جمهور روسیه را دوست عزیزی خواند و به افزایش گردشگری دوجانبه اشاره کرد.

در نهایت اردوغان به اجرای طرح پروژه‌ی نیروگاه هسته‌ای Akkuyu اشاره کرد و یادآور شد که راه اندازی اولین واحد این نیروگاه هسته‌ای در سال 2023 حائز اهمیت است.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان