تمایل ترامپ برای ملاقات با کیم در منطقه غیرنظامی

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفته است که تمایل دارد «کیم جونگ اون» رئیس کره شمالی را در منطقه غیر نظامی بین کره شمالی و کره جنوبی ملاقات کند. تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۸ تیر ۱۳۹۸

تمایل ترامپ برای ملاقات کیم در منطقه (دی ام زی)به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در نشست سران گروه 20 گفته است که تمایل دارد کیم جونگ اون رئیس کره شمالی را در منطقه غیر نظامی بین کره شمالی و کره جنوبی ملاقات کند.

دونالد ترامپ که هم اکنون در نشست سران گروه 20 در اوزاکا به سر می‌برد قرار است تا پایان امروز به کره شمالی سفر کند و روز یکشنبه به واشنگتن بازگردد.

رویترز نوشت، در صورتی که ترامپ و کیم یکدیگر را ملاقات کنند این سومین بار طی یک سال و 4 ماه بعد از دومین نشست خواهد بود. در آخرین نشست بین سران این 2 کشور تلاش‌های آمریکا برای اعمال فشار به کره شمالی در خصوص خلع سلاح هسته‌ای بی نتیجه ماند.

یک مقام ارشد کره شمالی در خصوص ملاقات ترامپ و کیم در منطقه غیرنظامی گفت، ملاقات سران در این منطقه در پیشرفت روابط معنی دار خواهد بود.

رسانه‌های دولتی کره شمالی در گزارشی اعلام کردند، پیشنهاد ترامپ بسیار جالب است، اما هنوز در این خصوص پیشنهاد رسمی دریافت نکرده اند.

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر