آتلانتیک گزارش داد

وضعیت بحرانی قشر جوان آمریکا؛ جمعیت زندانی‌های آمریکا بالاتر از هر کشور دیگری در جهان

نشریه آتلانتیک در گزارشی ضمن بحرانی خواندن وضعیت قشر جوان در آمریکا می‎نویسد که شمار زندانیان در آمریکا از هر کشوری در جهان بیشتر است. تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۸ تیر ۱۳۹۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، جامعه‌ آمریکا در حال مواجه شدن با مجموعه‌ای از تغییرات عجیبی است که حتی ارزش‌های فرهنگی این کشور را نیز دستخوش نوسانات سریعی قرار داده، در این زمان نهاد‌های سیاسی آمریکا به نظر می‌رسد دست  به هیچ اقدامی نمی‌زنند.

به گزارش آتلانتیک، میانگین سن قانون اساسی آمریکا به بیش از 100 سال رسیده و آمریکا در سومین دوره طولانی مدت بدون انجام اصلاح قانون در تاریخ خود است که طولانی‌ترین دوره پس از پایان جنگ داخی به شمار می‌آید. چه کسی مقصر پیر شدن قانون اساسی آمریکا است؟

یکی از احتمال‌ها پیر شدن شهروندان آمریکایی است. در سال 2000 میانگین سن شهروندان آمریکایی 32 و در سال گذشته 37 سال بوده است. در حالی که شمار افراد بازنشسته در این کشور روند صعودی دارد، اما نرخ زاد و ولد  روند نزولی از خود نشان می‌دهد.
 
اشتاباهات گذشته بحرانی برای جوانان آمریکایی
به نوشته آتلانتیک، مشکلاتی که به مدت طولانی در جامعه آمریکا وجود دارند همانند بدهی‌های بیش از حد دانش آموزان، تغییرات اقلیمی و پایین بودن نرخ زاد و ولد به راحتی و بسیار نادیده گرفته می‌شوند.

قوانین سختگیرانه در آمریکا ساخت و ساز‌های جدید را در این کشور دشوار کرده است. اگرچه جمعیت آمریکا از دهه 1940 دو برابر شد، اما ساخت و ساز خانه با چالش‌های بسیاری رو به رو شد. در نتیجه جوانان آمریکا بدون مسکن ماندند.

زمانی که جوانان آمریکایی به زندگی در مکان‌های شلوغ روی می‌آورند مجبور هستند تصمیمات شخصی مهم از جمله ازدواج و فرزندآوری را به زمان دیگری موکول کنند.
 
 
اشتاباهات گذشته بحرانی برای جوانان آمریکایی
علاوه بر آن، قوانین جدید استخدام جوانان در امریکا را تحت تاثیر خود قرار داده است. طی چند دهه اخیر، قوانین و مقررات از کارگران مجوز و یا مدرک‌های تحصیلی خاصی را برای کار کردن طلب می‌کنند.

یکی دیگر از موارد افزایش باورنکردنی میزان حبس در زندان‌های این کشور است. جمعیت زندانی‌های آمریکا بالاتر از هر کشور دیگری است.
 
اشتاباهات گذشته بحرانی برای جوانان آمریکایی
بسیاری از کشور‌ها موج مشابهی از جرایم را تجربه کردند. بسیاری از این کشور‌ها از دهه 1990 کاهش جرایم یکسانی را بدون حتی آنکه شمار بسیاری را زندانی کنند، تجربه کردند.

علاوه بر آن، تحقیقات نشان داده است الگو‌هایی که برای زندانی کردن افراد در آمریکا اعمال می‌شود به شدت نژادپرستانه است. در واقع میزان جمعیت زندانیان همیشه نرخ واقعی جرایم را منعکس نمی‌کند.

قوانینی که از نسل‌های گذشته در آمریکا به جای مانده باعث شده تا شهروندان را بدون شغل و مسکن باقی گذاشته و همین امر سهم بسیاری در افزایش زندانیان دارد، به ویژه در جوامعی که اقلیت در آن زندگی می‌کنند.
 
اشتاباهات گذشته بحرانی برای جوانان آمریکایی
حتی جوان‌هایی که در واقعیت پشت میله‌های زندان نیستند، بدهکاری‌های بسیار دانشگاهی و یا شخصی زندانی هستند.

در مقیاس بزرگتر، مشکلاتی حقوق بازنشستگی، امنیت اجتماعی، مراقبت‌های پزشکی بدهکاری‌های شخصی و دولتی در آمریکا بسیار شدت یافته است.

آتلانتیک در بخش دیگری می‎نویسد: مرگ افراد 32 ساله 24 درصد طی 5 سال اخیر در آمریکا افزایش یافته است. این در حالی است که نرخ مرگ و میر در میان افراد مسن‌تر ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان