معاون اجتماعی دادگستری البرز:

هتک حرمت و توهین به افراد جرم عمدی محسوب می‌شود

جوهری ضمن تأکید بر پرهیز از هتک حرمت و توهین به افراد از هر گروه و جناح و سیاه نمایی عنوان کرد: انجام این عمل در فضای مجازی و واقعی، جرم عمدی محسوب می‌شود و قابل پیگیری است.

مهدی جوهریبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جلسه تخصصی پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی با رویکرد ارتقای سطح هماهنگی و همکاری میان مسئولین و نهادهای ذیربط در امر برگزاری انتخابات سالم، با حضور نمایندگانی از استانداری البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادسرای عمومی و انقلاب کرج، سپاه امام حسن مجتبی(ع)، اداره کل اطلاعات، پلیس امنیت عمومی و  پلیس فتای استان البرز، برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز و دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری این جلسه اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای آگاه سازی کاندیدا از قوانین مربوطه، تأمین امنیت برگزاری انتخابات و ارتقاء آگاهی های شهروندان صورت پذیرفته است.

وی ضمن تأکید بر پرهیز از هتک حرمت و توهین به افراد از هر گروه و جناح و سیاه نمایی عنوان کرد: انجام این عمل در فضای مجازی و واقعی، جرم عمدی محسوب می‌شود و قابل پیگیری است. 

جوهری به تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه‌ها و هیئت‌های اجرایی و نظارتی استان البرز در خصوص انتخابات ایجاد شده اشاره کرد و افزود: سلسله جلسات پیشگیری از جرائم انتخاباتی نیز در شهرستان های استان البرز در حال برگزاری است و دستور العمل‌ها و قوانین مرتبط با انتخابات با نظارت و جدیت بسیار در حال اجرا و پیگیری می‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه شرایط مقتضی جهت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان البرز فراهم شده، ابراز امیدواری کرد که همچون سنوات گذشته، بالاترین درصد مشارکت مردم را در انتخابات پیش رو شاهد باشیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر