راز سکوت عادل فردوسی پور چیست؟

پس از اتفاقاتی که برای عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ رخ داد، عده زیادی سوال می کنند چرا فقط برخی رسانه ها و روزنامه نگاران ورزشی در این بار می نویسند و خود فردوسی پور هیچ واکنشی نشان نمی دهد؟

پس از اتفاقاتی که برای عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ رخ داد، عده زیادی سوال می کنند چرا فقط برخی رسانه ها و روزنامه نگاران ورزشی در این بار می نویسند و خود فردوسی پور هیچ واکنشی نشان نمی دهد؟ راز سکوت فردوسی پور چیست؟ آیا او نقشه ای در سر دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، لازم نیست دور خودمان بچرخیم و زیاد فکر کنیم.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرورزشی، این معما نیست؛ بلکه یک بخش غریزی دارد با این عنوان؛ فردوسی پور بر خلاف علاقه اش در مورد به چالش کشیدن افراد مختلف در برنامه ۹۰، خودش را هرگز در معرض پرسش ها قرار نمی دهد. این حرکت او از روز نخست که وارد تلویزیون شد تا امروز ادامه داشته...

روحیه عادل در مورد خودش اصلا «سوال و جوابی» نیست؛ فردی کم حوصله و بی تاب در تلفن حرف زدن و حتی گفت و گوهای روزمره و عادی که به نظر می رسد فقط برای رفع تکلیف مقابل طرف قرار می گیرد تا چیزی گفته باشد، همین!

در محافل دوستانه هم فردوسی پور آن مرد پرحرف برنامه ۹۰ نیست؛ ویژگی های شخصی و فردی فردوسی پور این است که پیرامون آنچه در ۹۰ بود و هست، در تمام این سال ها سکوت اختیار کرد؛ به ویژه وقتی قضیه به خود عادل مربوط می شد، این سکوت طولانی تر و قابل تامل تر بود...

در ماجرایی به این واضحی که برای او و برنامه اش اتفاق افتاده اما چه تاکتیکی بهتر از این سکوت سراغ دارید؟ سکوت سرشار از ناگفته هاست؛ دنیایی از رمز و رازهاست... وقتی او به عنوان بهترین مجری انتخاب می شود و سپس همه چیز یک شبه بر باد می رود یعنی چه؟ فردوسی پور امروز باید درباره چه نکته مهمی حرف بزند؟ درباره چه چیزی یا چه مساله ای مصاحبه کند؟ واقعا آیا حرف خاصی هم باقی مانده است؟ 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان