اختصاصی مشرق /

صهیونیست‌ها کدام مناطق سوریه را هدف قرار دادند؟/ جزئیات حملات موشکی به استان‌های دمشق و حمص +نقشه میدانی

آمار شهدای حملات موشکی شب گذشته رژیم صهیونیستی به استان های دمشق و حمص سوریه به ۵ تن افزایش یافت.

به گزارش مشرق، ساعت 12:35 بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه حمله کرد و چند موشک را به سمت برخی مناطق در استان‌های دمشق و حمص شلیک کرد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از فعال شدن و واکنش سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه همزمان با حملات اشاره کرد و افزود: سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه توانست 4 موشک را در آسمان غرب و جنوب غرب شهر دمشق هدف قرار دهد.

این منبع میدانی با بیان اینکه موشک‌ها در آسمان مناطق «اشرفیه صحنایا، حمرایا» و حومه فرودگاه «المزه» منهدم شدند، گفت: موج دوم حملات رژیم صهیونیستی ساعت :12:45 بامداد به وقوع پیوست.

آرشیو

وی با توضیح این مطلب که حملات در محدود مزارع «قطنا الغربی» و مناطق «خان الشیخ و القلیعه» در حومه منطقه «السعسع» در حومه شهر دمشق صورت گرفت، افزود: سامانه دفاع هوایی ارتش در این محور هم موفق به رصد و انهدام چند موشک شد.

این منبع میدانی از منهدم شدن چند موشک شلیک در آسمان حومه جنوبی شهر حمص خبر داد و گفت: حملات رژیم صهیونیستی از دو محور (عمق مناطق جولان اشغالی و آسمان لبنان) انجام شد.

وی با بیان اینکه در حملات بامداد امروز چند موشک به مناطق غیرنظامی اصابت کرد، افزود: چند تن از شهروندان سوری در جریان حملات موشکی رژیم صهیونیستی شهید و زخمی شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، فقط در حمله موشکی به شهرک «صحنایا» در جنوب غرب شهر دمشق 5 تن از شهروندان سوری شهید و 21 تن دیگر زخمی شدند؛ مجروحان این حملات برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گفته منابع میدانی در جریان حملات شب گذشته اعضای یک خانواده به نام‌های «أنس البیات، الرضیع عبد الرحمن، راما ارناؤوط» به شهادت رسیدند و این در حالی است که صهیونیست‌ها مدعی هستند به مراکز نظامی حمله کرده‌اند.

آرشیو

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی در حملات شب گذشته درصدد بود پایگاه‌های نظامی ارتش سوریه را در استان‌های دمشق و حمص هدف قرار دهد اما با واکنش سامانه دفاع هوایی ناکام ماند و به نتیجه‌ای نرسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان