فراخوانی مزدا ۳ به کارخانه به دلیل ایرادی وحشتناک!

مزدا ۳ یکی از خودروهای خوب بازار کنونی است ، یک سدان کامپکت خوب که قیمت زیادی ندارد. اما به نظر می‌آید مشکلی در مونتاژ این خودروی کامپکت به وجود آمده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت

مزدا 3 یکی از خودروهای خوب بازار کنونی است ، یک سدان کامپکت خوب که قیمت زیادی ندارد. اما به نظر می‌آید مشکلی در مونتاژ این خودروی کامپکت به وجود آمده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
کارخانه آمریکای شمالی مزدا یک فراخوانی امنیتی برای خودروهای مزدا 3 محصول 2019 ارائه کرده «که ممکن است شکافی جزئی بین مهره‌های توپی و فلنج‌ها حین مونتاژ داشته باشند». در نتیجه مهره چرخ ممکن است کاملا باز شده و احتمال جدا شدن چرخ‌ها حین رانندگی وجود دارد.
خودروهایی که این مشکل را دارند از اواخر سپتامبر 2018 تا اواسط آوریل 2019 تولید شده‌اند. 25000 خودروی مزدا 3 شامل این ارجاع به کارخانه می‌شوند، که تقریبا 1٪ کل خودرو‌های مزدا 3 تولید شده است. این خودروهای مشکل‌دار یا در ژاپن یا در مکزیک مونتاژ شده‌اند.
برای کسانی که قصد خرید مزدا 3 را دارند نیازی نیست نگران باشید، چون سفت کردن مجدد مهره‌های چرخ از اواسط آوریل در کارخانه‌های مونتاژ ژاپن و مکزیک انجام می‌گیرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان