با هدف صیانت از حقوق عامه

دادستان نظامی آذربایجان شرقی از محور‌های پرتردد و پاسگاه‌های مرزی بازدید کرد

حسین غفران نیا با حضور در محور‌های پرتردد تبریز - آذرشهر، تبریز- میانه و تبریز- بستان‌آباد از عوامل گشت جاده‌ای، ستاد‌های فرماندهی و پاسگاه‌های پلیس راهور بازدید کرد. تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۰۵۴۳

محور‌های پرتردد استان آذربایجان شرقی و پاسگاه‌های مرزی زیر نظر دادستان نظامیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسین غفران نیا با حضور در محور‌های پرتردد تبریز - آذرشهر، تبریز- میانه و تبریز- بستان‌آباد از عوامل گشت جاده‌ای، ستاد‌های فرماندهی و پاسگاه‌های پلیس راهور بازدید کرد.


وی با تشکر از زحمات تلاشگران پلیس‌راه به‌ویژه در ایام تعطیلات گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل پلیس راهور در کاهش آمار تصادفات و ایمنی جاده‌ها نقش بسزایی دارد.


غفران نیا تصریح کرد: مجموعه دستگاه قضایی قدردان زحمات خالصانه کارکنان زحمت‌کش ناجا به‌ویژه پلیس راهور است و سختی کار و مشکلات همکاران و خانواده‌های صبورشان را در روز‌هایی که همه خانواده‌ها مشغول استراحت و سفر هستند، درک می‌کند.


دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی، حفظ نظم و رعایت دقیق مقررات و حقوق شهروندان را میثاق مشترک ناجا و مجموعه دستگاه قضایی دانست و گفت: هدف اصلی دستگاه قضایی حل‌وفصل اختلافات در مدار قانون در کنار حفظ نظم و اقتدار نیرو‌های مسلح است و در این راستا حفظ حقوق شهروندی و رعایت دقیق قانون و مقررات و صبر و حوصله در برخورد با تخلفات از جمله جرایم رانندگی ضروری است.


دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی در این بازدید‌ها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پلیس‌راه استان قرار گرفت و نکاتی را متذکر شد.

بیشتر بخوانید

بازدید مسئولان قضایی آذربایجان شرقی از آزاد راه تبریز – ارومیه

تکلیف به اداره راه و شهرسازی در خصوص نظارت بر پروژه‌های جاده تبریز- اهر و آزادراه تبریز- زنجان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان