معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

قبل از دانشمند شدن، باید انسان شویم

ابتکار با تأکید بر اینکه در کنار علم به موضوع انسان بودن هم نیازمندیم، گفت: قبل از دانشمند شدن اول باید انسان شویم.

قبل از دانشمند شدن، باید انسان شویم

خبرنگار: کاظمی/قبل از دانشمند شدن باید انسان شویمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در مراسم روز دختر که امروز (پنجشنبه سیزدهم تیرماه) برگزار شد، با بیان اینکه در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان شرایطی داریم که دختران و پسران به آموزش ابتدایی دسترسی ندارند، اظهار کرد: در مراحل آموزش باید در کنار علم بحث انسان بودن و مهارت‌های زندگی را هم بیاموزیم و قبل از دانشمند شدن اول باید انسان شویم.

وی با بیان اینکه در مدارس ابتدایی ما ورزش از دروس حذف شده بود، افزود: در تابستان سال گذشته 67 هزار معلم ابتدایی برای اولین بار آموزش تربیت بدنی دیدند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ما 2 اقدام را برای حمایت از دختران انجام داده‌ایم، گفت: با همکاری مجلس لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را خواستار شدیم و اکنون تصویب این لایحه در مجلس مراحل پایانی خود را می‌گذارند که پس از رفع ایرادات، نهایی خواهد شد.

ابتکار گفت: موضوع دیگر مربوط به ممنوعیت ازدواج دختران زیر 13 سال است که اگرچه آمار آن‌ها بسیار پایین است، اما حتی اگر یک نفر هم این وضعیت را داشته باشد، ما نسبت به آن مسئول هستیم که در این مورد هم اقدامات مفیدی انجام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان