اینفوگرافیک: یک سفر دو هفته‌ای و روش بستن چمدان‌ها فقط با وزن ۲۳ کیلوگرم!

هر چقدر هم که شوق سفر داشته باشید و مدت‌ها برای این اتفاق هیجان‌انگیز روزشماری می‌کردید، جمع کردن وسایل و بستن چمدان برای یک مسافرت خانوادگی ممکن است برای هر خانواده‌ای کسل‌کننده یا حتی عذاب‌آور باشد

اینفوگرافیک: یک سفر دو هفته‌ای و روش بستن چمدان‌ها فقط با وزن 23 کیلوگرم!

برند انگلیسی مانسون (Monsoon) روشی جدید برای خانواده‌ها ابداع کرده است که با پیروی از آن برای سفر بعدی‌شان هم می‌توانند در پول خود صرفه‌جویی کنند و هم در فضا.

هر چقدر هم که شوق سفر داشته باشید و مدت‌ها برای این اتفاق هیجان‌انگیز روزشماری می‌کردید، جمع کردن وسایل و بستن چمدان برای یک مسافرت خانوادگی ممکن است برای هر خانواده‌ای کسل‌کننده یا حتی عذاب‌آور باشد. نه فقط شما باید چمدان خودتان را ببندید بلکه باید اطمینان حاصل کنید که همه اعضای دیگر خانواده آیتم‌ها و لوازم مورد نیاز خود را برداشته و در چمدان خود به شیوه صحیح چیده‌‌اند.

همراه داشتن وسایل الزامی از یک طرف، نگرانی بابت متحمل شدن هزینه اضافی به دلیل اضافه بار و کیلوگرم‌های بیشتر از حد تعیین‌شده در سفرهای هوایی و زمینی از سوی دیگر به سخت شدن فرایند بستن چمدان می‌افزاید. البته، به لطف برند مانسون انگلیس باید دیگر این نگرانی‌ها را فراموش کرد و نباید از این پس مشکلی در مورد همراه داشتن لوازم اضافی داشته باشید.

مانسون با طراحی یک تصویر اینفوگرافیک برای اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها نشان می‌دهد که چطور می‌توانند تمام آیتم‌های مورد نیاز خود را در یک چمدان با وزن 23 کیلوگرم برای یک سفر 2 هفته‌ای قرار دهند.

بر طبق این اینفوگراف، خانم‌ها می‌توانند 4 پیراهن یا بلوز با وزن 2 کیلوگرم، 2 جفت کفش یا سندل با وزن 700 گرم، دو نوع مایو با وزن یک کیلوگرم، و حتی کیف لوازم آرایش و اتوی مو به ترتیب با وزن‌های 300 و 500 گرم را در چمدان قرار دهند.

آقایان می‌توانند تعداد 5 تی‌شرت به وزن 900 گرم، 2 عدد شلوارک به وزن 500 گرم و 2 عدد شلوار راحتی به وزن 600 گرم همراه داشته باشند. کودکان هم تا 7 تی‌شرت و 7 شلوارک به ترتیب در وزن‌های 700 گرم و 1.4 کیلوگرم در چمدان قرار دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان