نوبخت : طرح ۲خطه کردن راه آهن بافق- ارژنگ بهره‌برداری می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت امروز جمعه در دومین روز سفرش به استان یزد از 2 طرح نیمه تمام شامل ساخت خط دوم بافق - ارژنگ و خط آهن یزد - اقلید فارس بازدید کرد و افزود: با اختصاص نقدینگی و بهره برداری از این طرح‌ها یکی در حمل بار و دیگری در جا به جای مسافر حائز اهمیت است.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: توسعه حمل و نقل ریلی از موضوعات مهم دولت تدبیر و امید در بحث اقتصاد مقاومتی است و رونق شبکه ریلی کشور از تأکیدات مقام معظم رهبری است که این مهم از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به وضعیت اقتصادی پروژه‌های نیمه تمام ریلی به سرانجام خواهد رسید.

همچنین مدیرکل راه آهن منطقه یزد گفت: طرح یادشده به منظور رفاه حال مسافران و با هدف سطح ارتقا ایمنی و کاهش مدت زمان توقف قطارها و تسهیل برنامه ریزی به منظور تعمیر و بهینه سازی شبکه ریلی به طول 189 کیلومتر و با اعتبار 500 میلیارد تومان در دست ساخت است.

سید مصطفی داودی اضافه کرد: از این مبلغ 330 میلیارد تومان آن پرداخت شد و با قول مساعد معاون رئیس جمهوری بقیه آن تأمین و مابه التفاوت مطالبات پیمانکاران پرداخت می‌شود و این طرح در ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.
معاون رئیس جمهوری در حاشیه برگزاری جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد که پنجشنبه شب برگزار شد امروز به اتفاق محمدعلی طالبی استاندار و تعدادی از مسئولان محلی از سالن مسافری و سکوی مسافری ایستگاه یزد به «درزین» از ساخت خط دوم بافق - ارژنگ و راه آهن رخش - مهریز در محور یزد - اقلید به طول 65 کیلومتر بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح‌ها قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان