کشف جسد دست‌بسته در کمد دیواری

جسد دست‌بسته‌ای در کمد دیواری خانه‌ای حوالی میدان شهدا کشف شد.

کشف جسد دست‌بسته در کمد دیواری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه زنی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مدعی شد حدوداً یک هفته قبل به منزل جدیدشان در منطقه میدان شهدا نقل مکان کرده و در آنجا مستاجر است، اما بوی بسیار نامطبوعی از داخل کمد دیواری داخل اتاق‌خواب منزلشان به مشام می‌رسد و از پلیس تقاضای کمک کرد.

درپی این تماس، عوامل کلانتری شهدا در محل حاضر شدهمیدان شهدا  و با بررسی اولیه مشخص شد بوی نامطبوع متصاعد شده، احتمالا به خاطر وجود یک جسد داخل کمد است.

بررسی‌های بیشتر نشان داد کف کمد تازه ساخته شده و نمناک است لذا طی هماهنگی با بازپرس کشیک قتل، کف کمد برداشته شد که با براشتن کف کمد با جسد مردی مواجه شدند که حدوداً 70 سانتی‌متر پایین‌تر از کف کمد دفن شده و دست و پایش بسته بود.

بررسی‌های بیشتر نشان داد مقتول متولد 1358 بوده و پیش از این به همراه همسر و دخترش ساکن این منزل بوده‌اند. با توجه به شواهد موجود، ظن به این رفت که همسر مقتول مرتکب جنایت شده لذا دستورات برای دستگیری همسر مقتول و دخترش صادر شد و عوامل کلانتری شهدا در محل سکونت جدید این افراد حاضر شده و همسر 46 ساله مقتول و دخترش را بازداشت کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: بازجویی اولیه از متهم صورت گرفته و وی برای بررسی‌های بیشتر تحویل اداره دهم آگاهی شده است.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان