تست جالب روانشناسی : آیا واقعا من زیبا هستم؟

احتمالا تستی وجود نداشته باشد که تمامی جنبه های شخصیت شما را نشان دهد ولی این تست ها به شما میگویند شما خودتان را چه طور می بینید … به شما برای تبدیل شدن به شخصیتی که دوست دارید، توصیه هایی داریم.

تست جالب روانشناسی : آیا واقعا من زیبا هستم؟
آیا من خوشگلم؟

من خوشگلم ؟ تا امروز بارها و بارها در خصوص شخصیت و جنبه های مختلف آن حرف زده ایم و بارها گفته ایم که با یک تست نمی توان کل شخصیت یک نفر را بررسی کرد بلکه هر تست میتواند یک یا 2 جنبه از شخصیت را بسنجد، مگر این که خود تست هم بسیار کامل بوده و تعداد سوالات آن خیلی زیاد باشد تا بتواند خصوصیات مختلف را ارزیابی کند.

 

در این صفحه تستی داریم که روش تفکر شما در خصوص بدن و اندام تان را می سنجد، این که حس شما در خصوص بدن تان چیست؟ مسلما دیدگاه مثبت یا منفی شما نسبت به بدن خود، میتواند در عزت نفس شما تأثیر به سزایی بگذارد.

 

با این سوالات می خواهیم صرفا یک جنبه شخصیت را بسنجیم آن هم حس شما نسبت به ظاهر فیزیکی تان و نه کل خصوصیات شخصی شما را! سوالات را به دقت بخوانید و پاسخ های صادقانه بدهید و همان احساسی را که واقعا دارید، بصورت آری یا خیر بیان کنید. چنانچه نمی توانید پاسخ قطعی بدهید، علامت سؤال را انتخاب کنید.

 

تست روانشناسی،تست روانشناسی شخصیت،تست روانشناسی جدید

 

 

تست روانشناسی در مورد بدن و اندام تان

 

تفسیر نمرات

چنانچه به سؤال های 1- 2- 4- 5- 9- 10- 14- 16- 19- 20- 21- 24، جواب آری داده اید 2 امتیاز بخود بدهید، به جواب های خیر امتیازی نداده و به علامت؟ یک امتیاز بدهید.

  

چنانچه به سؤال های 3- 6- 7- 8- 11- 12- 13- 15- 17- 18- 22- 23- 25، جواب خیر داده اید 2 امتیاز بخود بدهید، به پاسخ های آری امتیازی ندهید و به علامت؟ یک امتیاز بدهید.

 

امتیاز شما بین 50- 34 است

تبریک می گوییم! شما واقعا با خود کنار آمده اید و از بدن و اندام خود احساس رضایت می کنید. این که فیزیک و صورت تان را دوست دارید در افزایش اعتماد به نفس تان بسیار مؤثر است.

 

امتیاز شما بین 33- 17 است

شما هنوز در مورد خود به اطمینان نرسیده اید، گاهی از بدن خود بسیار راضی هستید و گاهی با کوچک ترین حرف یا انتقادی از طرف سایرین، در مورد خود دچار شک و تردید می شوید. تلاش کنید بیش تر به خودتان اعتماد داشته باشید، بخود بباورانید که هر آنچه هستید خوب است.

 

امتیاز شما زیر 16 است 

به نظر میرسد که بسیار نسبت به بدن خود ناامید هستید. بلند شوید! دست از بدبینی نسبت به اندام تان بردارید؛ با بدن تان بامحبت تر باشید! فراموش نکنید که هر کسی با شکل و بدن مختلفی خلق شده و ظاهر ما چیزی است که به ما داده شده است. بهتر نیست که واقعیت را بپذیرید و بخود اجازه زندگی کردن بدهید؟!

 

تست روانشناسی،تست روانشناسی شخصیت،تست روانشناسی جدید

 

 

چند نصیحت دوستانه

نظرسنجی ها نشان میدهد بسیاری از شما، به خصوص خانم‌ها ، موقع قضاوت در مورد قیافه تان چندان منصف نیستید. حدود یک سوم از شما از قیافه تان ناراضی هستید و نیمی از شما دست کم در خصوص یک جنبه از قیافه خود ناراضی هستید.

 

یکی از جذاب ترین یافته ها در خصوص زنان این است که تصور ذهنی شان از بدن هیچ رابطه ای با حقیقت ندارد! برای زنان وزن بزرگترین منبع نگرانی است و جامعه هم با تبلیغ معیارهای سخت در مورد بدن ایده‌ال شرایط را دشوارتر کرده است. حس مردان درباره قیافه شان با حقیقت بیرونی هماهنگ تر است.

 

چنانچه مردی از قیافه خود راضی باشد، سایرین هم احتمالا وی را به همان میزان زیبا خواهند یافت. چنانچه تصور شما در خصوص بدن خود مطلوب باشد، با بالا رفتن سن نسبت به خودتان بامحبت تر می شوید.

 

تلاش کنید بخود با دید مثبت بنگرید و نکات مثبت صورت و اندام تان را پیدا کنید. اطمینان داشته باشید، چنانچه دیدتان را مثبت کنید، جنبه های زیبایی از بدن تان را پیدا خواهید کرد که تابحال از آن بازمانده اید.

 

برای خودتان و بدن تان ارزش قائل شوید و بخود برسید. نظری به ظاهر و لباس پوشیدن تان بیندازید، چنانچه سایرین هم مثل شما لباس بپوشند در موردشان چه فکری می کنید؟ خود را با سایرین مقایسه نکنید! بلند شوید، ورزش کنید، بخود برسید، آن وقت خودتان را با قبل تان مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که زیبایی نسبی است و در هر فرهنگ، جامعه و حتی خانواده تعریف و عقیده متفاوتی از بدن و قیافه ایده‌ال وجود دارد .

 

خوب به خودتان در آیینه نظر کنید، آن قدرها هم که فکر می کنید بد نیستید. فراموش نکنید که تصویر بدنی یک پدیده روان شناختی است و لزوما بیانگر نظر سایرین به شما نیست.

 

منبع: mardoman. net

 بیشتر بخوانید:

این تست روانشناسی مشخص می کند افسرده هستید یا نه ؟!

این تست به شما می گوید فرزند خوبی برای مادرتان هستید یا نه؟

شخصیتتان را با این تست جالب روانشناسی محک بزنید + تصویر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان