جاس استون کیست و در ایران چه می‌کرد؟

جاس استون، متولد ۱۱ آوریل ۱۹۸۷، خواننده سبک سول و بازیگر انگلیسی است. اخیرا اخبار داغی از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که خبر از دیپورت او از ایران را می‌دهد. استون که در پایان تور جهانی خود وارد جزیره کیش شده بود، پس از بیست و چهار ساعت بازداشت و از ایران اخراج شد.

برترین‌ها: جاس استون، متولد 11 آوریل 1987، خواننده سبک سول و بازیگر انگلیسی است. او بازیگری را با بازی در فیلم «آرگون» در سال 2006 و در سریال‌های تلویزیونی با بازی نقش آن کلیو در مجموعه «تودورها» کار خود را آغاز کرد.

جاس استون، خواننده‎ای که از ایران اخراج شد!

در زمینه موسیقی نیز، او با آلبوم «جلسه‌های سول» معروف شد. این آلبوم در سال 2004 یکی از نامزد‌های جایزه مرکوری شد. آلبوم دوم او نیز با نام «عقل، بدن و روح» در بریتانیا برای یک هفته در صد جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌ها بود. هر دو آلبوم جاس استون در جایزه گرمی سال 2005 نامزد شدند، در حالی که خود جاس برای بهترین خواننده نامزد شده بود. او همچنین در نظرخواهی سالیانه بی‌بی‌سی، مقام پنجم را به عنوان خوش صداترین خواننده، از آن خود کرد.

می توان گفت که او جوان‌ترین خواننده زن برتانیایی است که در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌ها، رتبه اول را کسب کرده‌ است. او در کارنامه هنری خود، فروش جهانی بالغ بر 11 میلیون آلبوم داشته است. سه آلبوم اول او در ایالات متحده 2772000 بار به فروش رفته‌ و دو آلبوم اولش در بریتانیا 2 میلیون بار خریداری شده‌اند. استون تاکنون 2 بار برنده جایزه بریت و یک بار گرمی شده است.

اخیرا اخبار داغی از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که خبر از دیپورت او از ایران را می‌دهد. استون که در پایان تور جهانی خود وارد جزیره کیش شده بود، پس از بیست و چهار ساعت بازداشت و از ایران اخراج شد.

جاس استون، خواننده‎ای که از ایران اخراج شد!

این خواننده 32 ساله بریتانیایی، روز چهارشنبه، در حالی‎که روسری به سر داشت ویدئویی از خود در فرودگاه کیش منتشر کرد و در آن گفت که در حال ترک ایران است.

او در توضیحات خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «من می‌دانستم که زنان در ایران اجازه اجرای کنسرت ندارند و من هم قصد این کار را نداشتم. من نمی‌خواستم که بر خلاف مقررات این کشور عمل کنم و هم و دیگران را به خطر بیاندازم. موسیقی تمام زندگی من است، اما من از طریق آن هیچ قانونی را زیر پا نمی‌گذارم؛ اما گویا مسئولین حرف‌های مرا باور نکردند و مرا همان شب به زندان منتقل کردند. البته در تمام این مدت آن‌ها با من مهربان بودند. آن‌ها به کمک یک مترجم به نام محمد با من ارتباط برقرار کردند و گفتند اگر چه کیش یک منطقه آزاد است، اما مقررات ورود خودش را دارد. آن‌ها پیشنهاد دادند که با مراجعه به سفارت بریتانیا در لندن ویزا بگیرم و بار دیگر به جزیره کیش بازگردم. آن‌ها برای این اتفاق ابراز تاسف کردند، اما این من بودم که باید به دلیل این که کار‌های اداری را برای ورودم به درستی انجام ندادم، از آن‌ها غذرخواهی کنم.»

جاس استون، خواننده‎ای که از ایران اخراج شد!

او چند ماه قبل، این تصویر را از خود منتشر کرد تا حمایت خود را از زنان مسلمانی که نقاب می‌گذارند، نشان دهد.

جاس استون می‌دانست که نمی‌تواند در ایران کنسرتی اجرا کند، با این اوصاف دوست داشت که از این کشور دیدار کند.

منبع: dailymail

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان