تکذیب بازداشت طلبه مازندرانی شاکی پرونده مهناز افشار

خبرگزاری تسنیم: وکیل مدافع طلبه مازندرانی که از مهناز افشار بازیگر سینما نیز شکایت کرده است، خبر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دستگیری و بازداشت موکلش را نادرست خواند و تکذیب کرد.

احسان خاکزاد شاهاندشتی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: موکلم به هیچ وجه دستگیر یا بازداشت نشده و دقایقی پیش نیز با او به صورت تلفنی صحبت کردم و در منزل خود به سر می‌برد.

بر اساس این گزارش، روز گذشته در شبکه اجتماعی توییتر اعلام شد که طلبه مازندرانی توسط نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی در ارتباط با مطلبی که پیشتر کذب بودن انتساب آن به طلبه مازندرانی اعلام شده بود، دستیگر و بازداشت شده است.

11 اردیبهشت امسال بود که مهناز افشار با شکایت طلبه مازندرانی به خاطر انتساب مطلبی کذب در توییتر به وی، با دستور نیابت از سوی دادسرای بابل، احضار شد؛ در دستور نیابت صادره از سوی دادسرای بابل به دادسرای نیابت تهران آمده بود: با توجه به شکایت سیدغفار دریاباری از مهناز افشار، دائر بر تشویش اذهان عمومی و انتشار اکاذیب به وسیله سامانه رایانه‌ای و فضای مجازی، خواهشمند است، با پذیرش این برگ به عنوان نیابت قضایی، شخصا یا با ارجاع امر به یکی از همکاران قضایی با دارا بودن تمام اختیارات قانونی از قبیل حق ورود به منزل، با رعایت قانون آیین دادرسی کیفری، پیرامون احضار و جلب متهم با قید نتیجه عدم حضور جلب است، احضار و در صورت عدم حضور بدون عذر موجه، جلب شود.

پس از آن، دادسرای نیابت پرونده را به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داد که این دادسرا موضوع را در صلاحیت خود دانست و با توجه به فقدان صلاحیت دادسرای بابل، پرونده را بازگرداند.

پرونده اکنون به دادسرای بابل بازگشته تا این دادسرا درباره اینکه راسا مهناز افشار را احضار کند یا خیر تصمیم بگیرد.

گفته می‌شود مهناز افشار نیز به تازگی به کشور بازگشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان