بن بست مزدوران رژیم سعودی در استان عسیر عربستان؛ پاسخ قاطع نیرو‌های یمنی در منطقه مجازه و الربوعه

نیرو‌های یمنی پس از چندین ساعت درگیری با مزدوران سعودی موفق شدند حملات را به طور کامل در جنوب استان عسیر عربستان دفع کنند. تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۱۵۳۲

بن بست مزدوران رژیم سعودی در استان عسیر عربستان؛ پاسخ قاطع نیرو‌های یمنی در منطقه «مجازه و الربوعه»به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ده‌ها تن از نیرو‌های مزدور چند ملیتی رژیم سعودی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع تحت کنترل رزمندگان یمنی در منطقه «مجازه» در جنوب شرق استان عسیر عربستان انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت‎وگو با میزان از پشتیبانی سعودی‌ها از نیرو‌های مزدور در این حمله خبر داد و افزود: نیرو‌های یمنی پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل در منطقه «مجازه» دفع کنند.

این منبع میدانی با بیان این که شماری از مزدوران سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند، گفت: سایر نیرو‌های مزدور که در جریان درگیری‌ها جان سالم به در بردند از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند.

وی با توضیح این مطلب که خسارت‌های زیادی به تجهیزات نظامی مزدوران سعودی وارد آمد، افزود: درگیری میان رزمندگان یمنی و مزدوران رژیم سعودی در محور «الربوعه» در جنوب غرب استان عسیر عربستان ادامه دارد.

به گزارش میزان، نیرو‌های یمنی تلاش می‌کنند مناطق بیشتری را در این محور از کنترل نیرو‌های مزدور و نظامیان سعودی خارج کنند تا نفوذ خود را در جنوب غرب استان عسیر و استان جیزان عربستان افزایش دهند.

نیرو‌های مزدور سعودی حملاتی را علیه مواضع رزمندگان یمنی در حومه گذرگاه مرزی «علب» در شمال بخش «باقم» در شمال استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) انجام دادند، اما با واکنش قاطع و محکم مواجه شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های یمنی پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات مزدوران سعودی را در این محور به طور کامل دفع و ده‌ها تن از آنان را کشته و زخمی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان