ماهان شبکه ایرانیان

گزینه عدم حفظ حریم شخصی به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

روابط عمومی اسنپ اعلام کرد که در پی اتفاقات اخیر و به دنبال دغدغه‌های مطرح‌شده، تصمیم گرفته است تا انتقاد‌ات کاربران را در جهت بهبود خدمات خود به کار گیرد و راهکارهای عملی را برای حفظ حریم شخصی‌ کاربران فراهم کند.

گزینه عدم حفظ حریم شخصی به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

روابط عمومی اسنپ اعلام کرد که در پی اتفاقات اخیر و به دنبال دغدغه‌های مطرح‌شده، تصمیم گرفته است تا انتقاد‌ات کاربران را در جهت بهبود خدمات خود به کار گیرد و راهکارهای عملی را برای حفظ حریم شخصی‌ کاربران فراهم کند.

در اطلاعیه‌ای که اسنپ به تازگی منتشر کرده، آمده است که در گام اول گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» به بخش «بازخورد سفر» اضافه شده است تا کاربر در پایان سفر بتوانید تجربه‌ خود را درباره حریم شخصی‌‌اش ثبت کند. ضمن آنکه سیستم پشتیبانی اسنپ به صورت 24ساعته آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای مسافران است و چنانچه در طول سفر هر موردی باعث رنجش مسافران شد آنها می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی موضوع را اطلاع دهند.

گزینه عدم حفظ حریم شخصی

به گفته اسنپ نقض حریم شخصی شامل رفتارهای غیرقانونی و گاه نابه‌هنجاری است که در محدوده شما اتفاق می‌افتد؛ از برخورد کلامی و فیزیکی گرفته تا سواستفاده از اطلاعات و داده‌ها. در این میان تکنولوژی‌‌های جدید کمک کرده تا اسنپ به این دغدغه بیش از پیش توجه کند. ترویجِ فرهنگِ مواجهه با حریم خصوصی افراد از وظایف اصلی کسب‌وکارها به شمار می‌رود و اسنپ خود را در این زمینه کاملا مسئول می‌داند:

«به شما اطمینان می‌دهیم که تمامی نظرات مطرح‌شده در بخش «بازخورد سفر» با دقت کامل بررسی می‌شود. بنابراین مهم است که از امتیازدهی احساسی پرهیز کنید و تجربه واقعی خود را از سفر در نظر بگیرید. در صورت دریافت هر گونه گزارش، مبنی بر برخورد نامناسب با مسافر، این موضوع به طور جدی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد. مسئولیت ما ارائه‌ مناسب‌ترین خدمات به شماست و تحت هیچ شرایطی وظیفه اصلی‌مان را فراموش نخواهیم کرد. ما کنارتان ایستاده‌ایم و ایمان داریم که فقط با کمک شما می‌توانیم خدمات مناسب‌تری ارائه دهیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان