عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی:

سو استفاده برخی از نحوه گزارش دهی بدحجابی

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛ احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز یکشنبه شورا با اشاره به تذکر مجید فراهانی در خصوص اینکه در شورای پنجم گزارش دهی توسط شورایاران فراموش شده است، گفت: این انتقاد خود ما نیز هست. در شورای سوم که این موضوع در اختیار ما بود هر جلسه گزارش دهی هایی از سطح محلات در کنار گزارش های رسمی در صحن ارائه می شد که تمامی این گزارشات که مربوط به شورای سوم بود، منتشر نیز شد.

وی ادامه داد: این گزارش های محلی مورد استفاده برنامه های بلندمدت شهر نیز قرار گرفت.

هاشمی در این بخش خطاب به مسجدجامعی گفت: این تذکر مربوط به هیئت رئیسه نبود، بلکه به ستاد شورایاری ها که شما، آقای میلانی، میرلوحی، خانم آروین و... عضو آن هستید مربوط می شود و ضعف ستاد شورایاری هاست، زیرا تا به امروز از ما درخواست نشده که گزارشی از محلات در صحن ارائه شود و از اینکه شما این تذکر را پذیرفته اید، متشکرم.

در ادامه، مسجدجامعی به نحوه گزارش گیری از بدحجابی اشاره کرد و گفت: حجاب قانون است اما اجرای این قانون نیز مهم است، زیرا برخی گزارش دهی ها به نوعی پرونده سازی شبیه است، به طور مثال فرد متخلفی که خیابان یکطرفه را آمده بود در برابر مقاومت های خانمی که می گفت تو تخلف کرده ای و باید خیابان را برگردی، گفت همین حالا گزارش حجابت را می دهم.

وی از دستگاه های ذیربط درخواست کرد برای جلوگیری از سوءاستفاده ای احتمالی چاره جویی شود و باید با افرادی که از این نوع طرح ها سوءاستفاده می کنند برخورد قانونی شود.

در پایان، رئیس شورای شهر درخواست کرد این تذکر به صورت کتبی به شورا داده شود تا از مراجع ذیصلاح موضوع پیگیری شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان