آب شدن چربی شکم با چند ادویه معطر!

بیشتر افراد زیره را به عنوان یک درمان طبیعی برای رفع نفخ شکم می‌شناسند و ممکن است کمتر از خواص عالی و شگفت‌انگیز آن در کمک به کاهش وزن آگاه باشند.اما چطور می‌توان به کمک زیره لاغر شد و لاغر ماند؟

 بیشتر افراد زیره را به عنوان یک درمان طبیعی برای رفع نفخ شکم می‌شناسند و ممکن است کمتر از خواص عالی و شگفت‌انگیز آن در کمک به کاهش وزن آگاه باشند.اما چطور می‌توان به کمک زیره لاغر شد و لاغر ماند؟

کاهش چربی دور شکم با زیره سیاه
زیره یک ادویه درمانی بسیار موثر در کاهش نفخ شکم و البته چاقی است. این ادویه که دارای طعم تلخ است، بومی کشورهای آسیایی است و یکی از بهترین مواد موثر در از دست دادن چربی شکم به شمار می‌آید. با خوردن زیره در 20 روز، می‌توان به طور مستمر شاهد کاهش وزن کلی بدن و کمتر شدن سایز شکم و کمر بود. این ماده برای افزایش سوخت و ساز چربی‌ها بسیار موثر است.
به غیر از خواص درمانی نفخ شکم و لاغری، زیره دارای خواص دیگری مانند کاهش کلسترول بد خون نیز هست که این خاصیت نیز به نوعی روی کاهش وزن موثر است.

طرز تهیه نوشیدنی زیره برای لاغری
2 قاشق غذاخوری دانه زیره
نصف یک عدد لیمو یا 20 قطره آبلیمو
این مقدار زیره را از شب قبل در آب خیس کنید و صبح روز بعد، آن را در یک ظرف بجوشانید. دانه‌های زیره را از عصاره آن خارج کنید و آبلیمو را در عصاره زیره حل کنید.
این محلول را هر روز صبح به مدت 2 هفته با معده خالی میل کنید تا نتیجه شگفت‌انگیز آن را ببینید.
 
پودر زیره برای لاغری
زیره را هم می‌توانید به صورت پودری و آماده تهیه کنید و هم اینکه خودتان دانه‌های آن را به پودر تبدیل کنید.
یک قاشق چایخوری از پودر زیره را با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید و قبل از غذا میل کنید.

کاهش وزن با زیره و عسل
مقداری پودر زیره را در کمی آب حل کنید و به آن نصف قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و این محلول را نوش جان کنید. در سوپ‌ ها و پلوها و انواع خورش و سالادهای رژیمی کمی زیره بریزید و میل کنید. این روش می‌ تواند در لاغر شدن و لاغر ماندن بسیار موثر و راضی‌ کننده باشد.

کاهش وزن با لیمو، زنجبیل و زیره
مقداری سبزیجات تازه را خرد و آماده کنید و اگر به پختن نیاز داشتند، آن‌ها را بپزید. سپس کمی زنجبیل را رنده کنید و همراه سبزیجات کمی بجوشانید. تمام مواد را با هم مخلوط کنید و در نهایت کمی پودر زیره و آبلیمو به آن‌ها بیافزایید. لیمو و زنجبیل خاصیت چربی‌ سوزی زیره چندین برابر می‌کنند.
این دستور تهیه یک غذای رژیمی عالی و بسیار موثر است که در زمان کوتاهی وزن شما را کاهش می‌دهد. پیشنهاد می‌ کنیم حتما این شام سبک را تهیه و میل کنید و دستور آن را به دیگران نیز بیاموزید.

زیره سیاه برای کاهش چربی شکم
مقداری پودر زیره سیاه را با کمی آب لیموی تازه و آب مخلوط کنید و پیش از غذا میل کنید. این ماده در کاهش چربی دور شکم مفید است و میزان سوخت و ساز چربی در این ناحیه را افزایش می‌ دهد.
مواد مغذی و آنتی‌ اکسیدان‌ های موجود در زیره، به شکسته شدن بافت و سلول‌ های چربی کمک می‌ کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان